Astazi este ziua mea.

computer_birthday-798581Astazi este ziua mea.

Implinesc 1 an.

Iata povestea mea.

Am venit in lumea asta (virtuala) pe cand eram un embrion pe http://blogulmeu.ro.

Cand mi-a venit timpul (la peste 120 000 de clickuri) am ajuns in lumea wordpress.

Aici mi-a fost mai greu.

In anul acesta, ati aparut la fereastra mea de 48,530 de ori.

V-am vorbit de 526 de ori

Am „barfit” impreuna de 1,254 de ori

Am discutat pe 344 de teme.

Si am fost protejat de „lupul cel rau” (spam) de 561 ori.

ZeList, zice ca sunt mai tare decat  95.49% din bloggeri.

Zilnic ati venit pe la mine de 133 de ori (am cafea pentru mai multi 🙂 )

Ce isi poate dori un blog la un an?

Nu stiu dar, in orice caz, urati-mi: „La multe Clickuri”

21 Răspunsuri to “Astazi este ziua mea.”

  1. TOTUL PRIN HAR Says:

    La multi ani!!! Ma gandesc ca un blog ar dori mai multe comments de ziua lui… deci de aia scriu… Sa ai o zi buna si un nou an plin de tot ceea ce iti doresti.

  2. Rodica Botan Says:

    La multi ani…si multa inspiratie sa scrii si multa circulatie pe blog!!!

  3. Chiciudean Vasile Says:

    Dacă tot e ziua ta iţi doresc şi eu ca Dumnezeu să te ajute să trăieşti mulţi ani pentru slava Lui, prin „vocea” ta mulţi oameni să fie încurajaţi. De asemenea iţi mai doresc o „inimă” sensibilă care să simta cu cel deznădăjduit, tare cu cel arogant şi elegantă cu cel timid. Să te simţi tot aşa de bine şi atunci când nu eşti în elementul tău, când nu mai ai soluţii, când nu mai ai idei şi energie.

    La multi ani! sau cum ai spus „La multe clikuri”

  4. A.Dama Says:

    Cllod, să scrii de câte ori te pune Tata să scrii! 🙂 Tot mai des mă gândesc la asta în ultima vreme. Cât e de la mine şi cât de la El?

    Eh, asta era pentru mine!

    Pentru tine, „La cât mai multe clickuri!” 🙂

    Uite si un dar „dulce”! 😛

  5. elena reinerth Says:

    “La multe Clickuri” 🙂 🙂
    Si la multi ani pe aici!

  6. CoCo Says:

    La Multi Ani!

  7. . . . : : : CoMuNiTaTeA GaIeNiLoR : : : . . . Says:

    God Bless, La Multi ani!

  8. Alexandru Curbet Says:

    la mulţi ani !!!

  9. disa Says:

    Sa fie!

  10. turn2christ Says:

    Cred ca pe langa urarea asta La Multe Click-uri ! se mai potriveste inca una „La Multa Inspiratie !! ca de asta are nevoie tot bloggeru 😉

  11. rasvancristian Says:

    Cllod, îţi dau click-ul meu, cu drag şi admiraţie, iar Domnul să te click-uie cu binecuvîntări. La Mulţi Ani! şi bucate tari şi nu te lăsa înfăşat, chiar dacă ai numai 1 an… 🙂

  12. p3psyblue Says:

    „la multi ani” ! cat mai multe articole si cat mai multi vizitatori 🙂

  13. violeta shalom Says:

    Fie ca Domnul sa fie slavit prin tine!

  14. CiprianS Says:

    „La multe clickuri” feicite! si multa intelepciune la cum si ce clickuiesti!

  15. Camix Says:

    Eşti vechi, domle! 🙂 Aşa cum ziceau cei de la dilema veche. 😀

    Să te faci şi mai vechi! La mulţi ani!

  16. corneliuchiriluta Says:

    Click-uri fericite, pentru toti care te citesc! Be blessed 😀

  17. cllod Says:

    TOTUL PRIN HAR, alte dorinte, poate pe la 2 ani 🙂 , Rodica Botan, multumesc de urari 🙂 , Chiciudean Vasile, sa se implineasca tot ce ai spus tu, sunt deacord! :), A.Dama, oare Tata te pune sa fi ironica?, dar ai dres-o cu darul tau dulce 🙂 , elena reinerth, cu prima parte sunt deacord cu a doua …, nu stiu 🙂 , CoCo , multumesc 🙂 , . . . : : : CoMuNiTaTeA GaIeNiLoR : : : . . . , thankyou! 🙂 , Alexandru Curbet, Multumesc! 🙂 , disa , asa zic si eu 🙂 , turn2christ, primim! 🙂 , rasvancristian , m-ai rasfatat cu comentariul tau 🙂 , p3psyblue, cum zici tu! 🙂 , violeta shalom, asta e onoarea si bucuria mea 🙂 , CiprianS, accept din inima urarea ta 🙂 , Camix, iar ma magulesti? bine ca ai evitat sa zici ca sunt invechit 🙂 , corneliuchiriluta, ai sous-o mai bine ca mine. Multumesc! 🙂 La 2 ani va invit sa suflati in lumanari. Pana atunci ramaneti in binecuvantarea Tatalui!!!

  18. viorica Says:

    Scuze,nu am avut timp sa intru si mi-a scapat evenementul. Iti doresc mai departe binecuvintare in inspiratie si sa poti face pe multi fericiti citindu-te.
    „Nu iti fie teama de risc cind te afli pe o corabie in larg se poate balansa”

  19. cllod Says:

    viorica, multumesc de urare. Nu stiu daca ii pot face fericiti (poate decat cand ma voi retrage 😉 ) . M-as bucura insa daca ar zambi blogului meu 🙂

  20. Camix Says:

    Draga Cllod, era o urare bine intentionata. uita-te la moto-ul acestei reviste:
    http://www.dilemaveche.ro/

    Vinurile, cu cat mai vechi, cu atat mai bune!

    ps: si eu am facut un an in ianuarie, deci is si mai veche, daca te ajuta cu ceva. 😉

  21. cllod Says:

    Camix, citesc (citeam) revista de pe vremea cand era mult mai buna. Stiu motoul si m-am simtit magulit (de-a binelea). Am vrut as fac si o gluma si asta (poate) a schimbat totul. totusi, suntem vechi, draga, suntem vechi!

Lasă un răspuns

