Te crezi mai destept decat un copil de clasa a II-a?

Iata o problema de clasa a II-a:

„Mariti cu 10 tripul nr. 20, apoi micsorati rezultatul cu dublul nr. 23.

Cu cat trebuie marit noul rezultat pentru a se obtine un nr. cu 10 mai mic decat triplul nr. 30?”

Cine se incumeta sa dea raspunsul acstei probleme?

Promitem sa nu radem 😉

26 Răspunsuri to “Te crezi mai destept decat un copil de clasa a II-a?”

  1. SoSorin Says:

    poi cu 56 trebuie marit. 😀

  2. ioana;) Says:

    hmm… ca sa vedeti ca ma cred mai desteapta decat un copil de clasa a doua, o sa fac mai jos rezolvrea(si o s-o fac pe intelesul tuturor, chiar si al vostru):
    „Mariti cu 10 tripul nr. 20,”
    10+3*20=10+60=70
    „apoi micsorati rezultatul cu dublul nr. 23”
    70-2*23=70-46=24
    „Cu cat trebuie marit noul rezultat pentru a se obtine un nr. cu 10 mai mic decat triplul nr. 30”
    X+24=3*30-10
    X+24=90-10
    X+24=80
    X=80-24
    X=56

    Raspuns: cu 56

  3. cllod Says:

    SoSorin, nu treci clasa a 2.
    Ioana Felicitari! Totusi, e o problema de clasa a doua, deci nu exista *. se vede ca „mama” ti-a rezolvat problema.

  4. mamaiea Says:

    nu e 56 raspunsul e 5 langa 6 :))

  5. cllod Says:

    mamaiea, iti zic si tie ce i-am zis lui SoSorin.
    Eu cred ca voi ati copiat raspunsul 😉

  6. david Says:

    cat face 1langa1+2-1? intrebare

  7. turn2christ Says:

    raspuns pt david 12

  8. SoSorin Says:

    eu nu m`am prins de ce nu am trecut clasa :-??… (de ce am sarit peste gradinita probabil) doar am acelasi raspuns ca si ioana 🙂

  9. cllod Says:

    david, ti-a raspuns turn2christ

    SoSorin, ideea era sa faci exercitiul nu sa dai raspunsul.
    Daca ai avut o premonitie si ai copiat raspunsul de la Ioana? 🙂

  10. bubu Says:

    tttttttttttttttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuu eeeeeeeeeeeeeeeesssssssstttttttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiii ppppppppppppprrrrrrrroooooooooosssssssssssttttttttttttttttttt

  11. cllod Says:

    Bubu, ti-a luat mai mult timp sa scri decat sa gandesti.
    Oricum te-ai prins …

  12. SoSorin Says:

    am comentat primu, deci nu aveam de unde copia.
    Nu am nevoie de „ciorna” sa rezolv exercitiu, il calculez rapid in minte:D

  13. cllod Says:

    Corect SoSorin, am incercat si eu o gluma 🙂

  14. mihai Says:

    56

  15. mihai Says:

    56 este raspunsul corect

  16. cr3v3tzeL Says:

    bah ce buti….rasp corect este………. ce prosti sunt uni!!!!!!!!!!!

  17. cr3v3tzeL Says:

    aaaa

  18. cr3v3tzeL Says:

    z
    z

  19. cr3v3tzeL Says:

    asjkda

  20. petrica roxana Says:

    pai raspunsul este 24 pt k [(20*3)+10]-23*2=(60+10)-46=70-46=24

  21. SoSorin Says:

    😆 petrica roxana =)) pica`şi testu :))

  22. cllod Says:

    Ce frumos e in clasa a doua 🙂 🙂 🙂

  23. yonutz Says:

    56

  24. cllod Says:

    🙂

  25. livia Says:

    [(20*3)+10]-(23*2)=(60+10)-46=70-46=24
    30*3=90
    90-10=80
    80-24=56
    Acesta este raspunsul corect.

  26. claudiunitisor Says:

    M-am mutat aici: http://claudiunitisor.wordpress.com

Lasă un răspuns

