D’ale lui Darius

p1150151 Darius : de ce oamenii o confunda mereu pe Daria cu un baietel?

-Pai de regula fetitele au cercei.

– Da, dar cand oamenii se uita la ea si vad ca e asa de frumoasa cum  pot sa nu-si dea seama ca e fetita?

6 Răspunsuri to “D’ale lui Darius”

  1. TOTUL PRIN HAR Says:

    Noi am avut aceeasi problema cu Katie… Lumea zicea, „Oh ce baiat frumos aveti!” Noi….defapt… e fetita… Ei ziceau, „da dar poarta blugi”…. Noi… mda…………………. yes……………. Si?????

    Eu n-am stiut ca fetele n-au voie cu blugi…

  2. Anonim Says:

    da, si noua ni se mai intimpla cind mergem pe strada sa ne spuna unii ca avem un baietzel superb… chiar si cind era imbracata in roz… dar ce mai conteaza… Totusi unii realizeaza ca e fetitza pt ca spun ca e prea finutza ca sa fie baietzel. Deci, depinde la ce te uitzi…

  3. anca Says:

    in fiecare zi inveti un lucru nou!!!!

  4. disa Says:

    baietii mei, blonzi, diafani, bucalati, erau considerati fetite, spre bucuria mea, care chiar mi-am dorit sa fie…

  5. cllod Says:

    TOTUL PRIN HAR, Blugi de fetite sau blugi de baietei?🙂
    Anonim, Intotdeauna conteaza la ce te uiti😉
    Anca, Adevar ai tastat!
    disa, sa nu-mi spui ca aveau si parul lung🙂

  6. TOTUL PRIN HAR Says:

    nu stiu de care erau dar aveau flori pe ei…

    oricum o data, katie a purtat o rochita…. culoarea roz… si tot asa unu ne-a intrebat daca este baiat sau fetita…

    Of, of…

Lasă un răspuns

