La Plus, nu doar preturi mici

Intru in magazin. La intrare, un tip la cravata il „instruia” pe un Bodygard. Cred ca era vorba de o lectie deschisa ca avea loc in vazul si auzul nostru.

„Pai zi concret cum faci. Uite eu sunt ala…”

„- va rog frumos sa veniti cu mine…..”

„-pai nu te prezinti mai mai intai?”

„-pai ba da. Eu am legitimatie. ”

„-lasa mai legitimatia, prima data te prezinti”

…..

I-am lasat cu prezentarile lor si am mers mai departe la sectorul ZOO. Cum nu stiati ca magazinul Plus are un sector Zoo?. Nu stiu cum e la alte magazine Plus dar, la cel din Valcea exista o cutie din plastic unde sunt bagate (era sa scriu aranjate) diverse produse.  Pentru a le vedea, trebuie sa te chiorasti din stanga, din dreapta, de deasupra, te ciucesti, te invarti… . Unele produse sunt mai mici decat eticheta cu pretul.

Daca vrei sa atingi vreun produs de acolo, trebuie sa-l ceri la casa. (saptamana trecuta din 10 case, 1 era deschisa )

In fine, nimic nu mi-a atras atentia. Asta, pana la casa.

„Aoleu imi dati cu tavanul in cap!” striga o femeie in timp ce isi proteja capul cu o mana.

„Eu vin la voi sa cumpar si voi imi dati cu tavanul in cap?”

Ce se intamplase? la 3 metrii de mine , o bucata din aia patrata de tavan fals, s-a rupt si a cazut.

In timp ce scriu, realizez ca daca as mai fi zabovit vreo 40 de secunde pe la rafturi, castigatorul puteam fi eu 😦

Lasă un răspuns

