Sunt stramosul Dacilor!

In sc. generala aveam un profesor  de istorie care  uitandu-se la urechile noastre (ale elevilor) ne spunea daca suntem din neam de Daci sau din neam de Romani.

Mie si fratelui meu ne spunea ca ne tragem  din neamul Dacilor.

De cand sunt fortat sa raman cu Daria acasa, mi-am dat seama ca sunt stramosul dacilor adica: DaDac!

6 Răspunsuri to “Sunt stramosul Dacilor!”

  1. Adina Cristea Says:

    Ha! Intru si eu in neamul „Dacilor”… sunt DaDacA!

  2. boggdann007 Says:

    SI EU?????!!!!…………….CA SUNT DOAR SEARA CU FETITA???!!!!
    CINE POATE SA-MI SPUNA??🙂

  3. TOTUL PRIN HAR Says:

    Deci vii cu ea la sala maine?

  4. cristina Says:

    E „nationalitatea” cea mai buna!!

  5. cllod Says:

    Adina, asa ne-a fost scris😉
    Bogdan, cerd ca dadacii (un fel de pre-daci) erau si ei pe semintii. tu esti din semintia dadacilor saratici.
    TOTUL PRIN HAR, sete vorba de un copil nu de o geaca🙂
    cristina, ai dreptate; dar e pe cale de disparitie.

  6. Sorina Says:

    Dadac = da un dac pe un roman?!🙂😉

Lasă un răspuns

