La sala cu Joel

Ca m-am dus la sala, va spusei.

The Set of "Relative Strangers"Ieri, dupa cateva serii de fiare , ma uit in oglinda si ii zic lui Joel: parca vad cum iese din mine un Schwarzenegger. El, se uita la mine si imi zice : mai degraba un Danny DeVito.

Cred ca din cauza tunsorii mele a zis-o.

3 Răspunsuri to “La sala cu Joel”

  1. TOTUL PRIN HAR Says:

    Claudiu… nu stiu cum dar paparazzi ne prins cand am iesit de la sala… Eu sunt cel inalt iar tu….

    http://www.tvguide.com/celebrities/danny-devito/photos/146104/2

  2. dana Says:

    eu zic sa mai schimbati aparatele intre voi

  3. Joe, Miha si Katy « Claudiu Nitisor Says:

    […] Cllod DeVito […]

Lasă un răspuns

