ZeList

Am tot vazut (din ce in ce mai des) diverse bloguri care afisaza un banner cu pozitia blogului sau in ZeList.

Bannerul arata asa:

cllodvlwordpresscom

Sau in varianta lui mai smerita , arata asa:

cllodvlwordpresscom-2

Ce ma deranjaza, e ca informatia nu e completa.

Celor obisnuiti cu  „zelist” pozitia blogului meu le spune ceva dar celorlalti? Mai ales daca pun „varianta smerita”

Cei care nu sunt obisnuiti cu „zelist” se vor intreba ce inseamna 1104? e mult,  e putin?

Ei bine, „ZeList” este (in special) un  clasament al 24.168 (astazi) de bloguri romanesti (numarul de 24168 se modifica, adaugandu-se alte bloguri ).
Pozitia in „zelist” este actualizata (aproape) saptamanal si se calculeaza dupa o formula necunoscuta (de mine si de alti bloggeri pe care i-am intrebat)

O informatie minima, dar completa era ceva de genul : Pozitia mea in ZeList 1104 din 24168 de bloguri.

2 Răspunsuri to “ZeList”

  1. Andrei Says:

    ZeList e destul de obiectiv.

    „Algoritmul de clasificare, similar cu cel de la PR-ul Google, e ca un procent din scorul pe care il are un blog este impartit la toate linkurile de pe prima pagina a respectivului blog. Ai mai multe linkuri, dai mai putin pe link.” – de pe blogul Zelist, PR, înseamnînd Page Ranking, scorul primit de fiecare pagină.

    Oricum, nu ştiu cît încălzeşte pe cineva că e pe locul 10 sau pe 1000, sau , pe 3000 nuş’ cît. Sau mai bine zis, ar trebui să ne încălzească asta? Eu cred că toate aceste topuri, clasificări, dorinţa noastră de a fi undeva sus, sau pur şi simplu de a ne afirma cu „uite unde am ajuns io” spune multe despre natura umană… dar aici trebuie săpat adînc. Îmi place să mă întreb „Ce ar face Isus în top WordPress sau ZeList?” S-ar da jos, cred🙂

    pe de altă parte să fii sus e bine pentru blogosfera creştină, pentru vizibilitate, care ar putea aduce mai mulţi oameni să citescă articolele creştinilor… cine ştie..

  2. cllod Says:

    Ok, multumesc de info.

Lasă un răspuns

