Sala de fitness

De ieri merg la sala.

Cum de ce?

De fite!

Nu, nu, nu ma intelege gresit, merg la sala de fite!

Imi „lucrez” muschii 🙂

De ieri am luat marea hotarare, de fapt hotararea o luasem mai de mult dar ieri am facut primul antrenament.

Impreuna cu prietenul meu Joel am pus aparatele la (grea?) incercare.

Ne-am facut abonamente.

Doamna de la receptie ne-a pus sa semnam ca avem grija se aparate, atunci (sugandu-mi burta) i-am spus : doamna sa stiti ca eu rup aparatele!

N-a uitat sa mentioneze asta antrenorului care ne-a luat in primire.

Am inceput cu bicicleta.

Dupa vreo 8 minute l-am intrebat pe Joel daca nu au si masini…

Au urmat si alte aparate care au facut sa imi aminteasca de grupele de muschi ce zac sub grasimea mea.

In sala era o doamna la vreo 50 de ani, care alerga pe banda. Alerga, alerga, alerga. La un moment dat l-am intrebat pe Joel daca stie ce i s-a intamplat femeii, de ce fugea asa de mult?  de cine? A alergat peste o ora.

Tot in sala mai era un domn la vreo 60 de ani (ati crezut ca va zic si de tineretul de acolo? nu astazi 🙂 ). Tot tipa prin sala cand nu mai putea sa ridiceo haltera. Lucra intotdeauna cu peste dublu greutatii cu care lucram noi. Era profesionist! Asa mi-a spus.

Cand am terminat antrenamentul, un alt prieten a venit la sala.

Cand ne-a vazut a zis „it is a miracol” a mai zis el ceva dar eu m-am gandit ca a zis asa vazand „formele” noastre dupa numai 90 de minute de „fiare”

Maine mergem din nou.

Mi-am dat seama ca grasimea e ca prostia: nu doare. In schimb, muschii imi spun la orice miscare: suntem aici!

7 Răspunsuri to “Sala de fitness”

  1. TOTUL PRIN HAR Says:

    Cum te simti azi? Pe mine nu ma doare rau… In schimb, ma doare peste tot.

  2. cllod Says:

    La fel e si cu mine, mai proeminent imi simnt muschii spatelui.

  3. CiprianS Says:

    luati un Ketorol(pastila verde!)..doar mancati putintel inainte!

  4. cllod Says:

    Ciprian, mersi pentru pont. 😉

  5. cristi Says:

    mi-a spus chuck despre „noua ta cucerire” 🙂
    cred ca trebuie sa o iau si eu din loc…candva
    face bine „burticelelor” pastorale, nu-i asa?…iar noi pastorii, trebuie sa le acordam atentie…ce sa facem, daca sotiile se pricep la arta culinara 🙂
    sa fii iubit Clau

  6. gaboru Says:

    nu cred ca mai poti sa te duci a doua zii …dak zici ca ai fost prima data la sala:P …..4 zile mai dureaza;))

  7. cllod Says:

    cristi, am luat-o din loc dar am si oprit-o 🙂 😦 tot sotiile noastre sunt de vina
    gaboru , se pare ca tu cunosti aceste patimi…

Lasă un răspuns

