Si masinile plang, nu-i asa?

Masina mea intr-o ipostaza neplacuta.

p11500132

4 Răspunsuri to “Si masinile plang, nu-i asa?”

  1. boggdann007 Says:

    masina ca masina dar tu……………………????cat ai plans dupa????pe unde erai???

  2. cristi ciuculescu Says:

    mai Claudiu…asta numai pastorilor li se poate intampla🙂 erai ce-i drept intr-o zona care nu prea arata a parcare nu-i asa?
    ni se mai intampla… sa ai o zi buna, si atentie unde parchezi data viitoare…sa nu te blocheze ‘distinsii’ in fata bisericii🙂

    o zi buna!

  3. Mihaela Hahne Says:

    Vezi ce ti se poate intampla daca nu iti place sa mergi pe jos pana la scoala??? :))))….

  4. cllod Says:

    boggdann007, am „plans” de 50 lei. Tipul imi zice: bucurati-va din Ianuarie amenda va fi 150 lei. (s-a intamplat pe 18 decembrie) Ei? mi-au inveselit ziua!!!
    cristi ciuculescu, e drept ca baietii mi-au zis: il cunoasteti pe primar? sunati-l numai el poate anula amenda… Masina e chiar in fata primariei (trecerea de pietoni din imagine este cea de la primarie) intre 11.40 si 12.00 acolo e full de masini (sunt 2 gradinite si o scoala) eu eram in clasa la Darius; cand m-am intors o singura masina mai era in fata mea si baietii o deblocau dupa ce a fost platita amenda. Proprietarul masinii a incercat sa scape de amenda aratand o legitimatie de la Consiliu Judetean. Nu a mers. La bise. am loc de parcare (cu paznic) Intreaba-l pe Titi
    Mihaela Hahne, mie imi place, trupului meu nu-i prea place. Dar desigur in acea zi eram foarte ocupat nu imi permiteam luxul de a merge pe jos…

Lasă un răspuns

