Starbucks – cafeaua care ma urmareste…

Ieri m-au vizitat niste prieteni care au fost cateva saptamani prin SUA.

Stiind experienta mea cu starbucks  (citeste aici), ce credeti ca mi-au adus din SUA?

Ati ghicit! cafea starbucks.

De data asta o beau acasa cand sunt singur😉

6 Răspunsuri to “Starbucks – cafeaua care ma urmareste…”

  1. TOTUL PRIN HAR Says:

    Deci… cand ne inviti la o cafea?😉

  2. Anonim Says:

    cu toate ca nu mai beau cafea………….CAND BEM UNA MICA IMPREUNA??😀

  3. boggdann007 Says:

    cu toate ca nu mai beau cafea………………CAND BEM UNA MICA???😀

  4. ftdorel_Chicago2008 Says:

    nu stiam ca iti place asa de mult ‘STARBAKSUL” de acum incolo o sa am grija ca in fiecare dimineata sa fi servit cu „STARBUCKS”.

  5. Mihaela Hahne Says:

    O ce fain, acum cand venim o sa bem Starbucks…deci la ce ora va treziti maine dimineata????

  6. cllod Says:

    TOTUL PRIN HAR: Harul e oricand binevenit😉
    Anonim & bogdan: bine ca ai repetat mesajul ca dana intrase la idei…
    ftdorel_Chicago2008: Dorel esti tare dgagut, am sa fac o lista cu ce imi place f. mult; va tb sa o trimit prin mail ca e mare…🙂
    Mihaela Hahne: Am vrut sa-ti raspund maine dar, nu era frumos. Ne trezim la 6.45, stiu ca voi veniti pe Pitesti asa ca…

Lasă un răspuns

