Un singur lucru…

In 2009 imi doresc un singur lucru (stiu ca nu m-ati intrebat).

Imi doresc sa umblu cu Dumnezeu.

Asa cum au facut-o si altii.

Nu vreau sa-L iubesc mai mult, nu vreau sa-L ascult mai mult, sa-L inteleg mai mult, sa-L doresc mai mult, nu vreau sa-mi vorbeasca, nu vreau sa mi se descopere, nu vreau sa mi se reveleze, nu vreau sa-mi arate slava Sa, nu vreau sa ma indrume, nu vreau sa ma pazeasca, nu vreau sa-mi dea gandul Lui, nu vreau pacea Lui, nu vreau iubirea Lui, nimic din toate acestea si din multe altele.

Vreau doar sa umblu cu EL

E posibil?

Voi vedea!

2 răspunsuri to “Un singur lucru…”

  1. Emil Istrate Says:

    Cea mai buna dorinta auzita de mine pantru 2009

  2. ciprianmusat Says:

    ca sa umbli cu El trebuie sa il urmezi iar ca sa Il urmezi trebuie sa cunosti cararile Lui. Putem face impreuna calatoria prin Cartea cailor LUI!

Lasă un răspuns

