Care este cea mai proasta zi din saptamana?

Iata care e rezultatul minisondajului meu despre cea mai proasta zi din saptamana.

Care este cea mai proasta zi din saptamana?

Luni 55.56%
Vineri 25.93%
Marti 11.11%
Joi 3.7%
Sambata 3.7%
Duminica 0%
Miercuri 0%
3 răspunsuri to “Care este cea mai proasta zi din saptamana?”

  1. Alexandru Curbet Says:

    cea mai proastă zi este aceea când nu mă uit în Scriptură . Atunci chiar mă simpt neputincios .

  2. Alexandru Curbet Says:

    şi încă ceva , scoate-mă de la categoria bloguri puţin prietenoase , te rog .

  3. cllod Says:

    Draga Alex, sa sti ca am vz. de mult ca ai un link catre mine si mi-am propus sa te adaug la „lista de aur” dar ba am fost prea ocupat, ba am uitat ce blog trebuia sa mut.
    Iertare!
    Esti in randul Blogurilor de clikuit deci, citeste biblia zilnic 🙂

Lasă un răspuns

