Alo? Primiti cu uratul?

De 3 zile am scos telefonul fix din priza, nu am raspuns la nici un telefon, in toate aceste zile nu am vb decat cu parintii mei (de 2 ori) si cu o alta persoana care m-a prins cu tel deschis, nu am trimis nici un mesaj, nu am deschis calculatorul.

De ce?

Am fost bolnav.

Nu am chief si nici voi nu vreti sa cititi trairile mele din aceste zile.

Scriu acest post doar pentru ca toti cei ce m-au sunat sa stie de ce nu le-am raspuns.

In schimb am primit mesajele voastre.

Va multumesc tuturor.

De maine voi raspunde la telefoane😉

Un an Imbelsugat de binecuvantari ceresti si pamantesti.

Lasă un răspuns

