Lista lui Darius

Iata lista lui Darius pentru Mosul, scrisa in mai putin de 10 minute:

„Draga Mosule, eu am fost cuminte.

Am invatat si te astept.

As vrea daca se poate urmatoarele lucruri:
omnitrix Ben 10 alien force,
filmul „Wall-e” si „In cautarea lui Nemo”,
figurine Wall-e si eve,
masca OPTlMUS PRIME care schimba vocea,
poke-ball din care sa iasa Picaciu,
pizza de la KM.  l0,
un CD de colinde de la Continental Kids pt. copii de 9-10 ani,
ciocolata,
laptop care sa nu fie de jucarie,
tun-camera de filmat Spaide-Dier,
laser care sa detecteze musafuii nepoftiti Spaide-Dier,
un arc de jucarie,
19 mingi de fotbal European,
2-00 porti de fotbal,
aparat de tatuaje(care se spala)cu Jhony Test si Dukie,
5 carti Mdagascar 2,
atelier de sudura de jucarie,
mini-laborator cu Ben lO(ten)
masina Roary cu telecomanta                                                                                                                                                          si nintendo (daca nu nu-mil adduce unchiul).
DARIUS”

Nici nu stiti cat ma bucur ca n-a avut mai mult timp.

Si inca ceva: Giulia inca nu stie sa scrie…🙂

4 Răspunsuri to “Lista lui Darius”

  1. maggie Says:

    valeu clau – ce bine ca David nu stie sa scrie nici el!!! deci asta ne asteapta…sa inteleg

  2. Mihaela Hahne Says:

    Deci cum a fost la cumparaturi?

  3. cllod Says:

    uf, Adevarul e ca din lista, i-au mai cumparat si bunicii.
    Eu am mers pe varianta surprinde-l cu un cadou neasteptat si (pentru o vreme) va uita de celelalte. I-am luat o camera video. A mers perfect😉

  4. darius Says:

    sa stii ca n-am uitat de celelalte lucruri

Lasă un răspuns

