Ei au cantat ca ei, noi ne-am bucurat ca noi.

La Delirious a fost asa cum m-am asteptat.

Ei au cantat ca ei, noi ne-am bucurat ca noi.

Daca nu le cunoasteti muzica nu are rost sa v-o explic (nici nu cred ca as putea)

Mi s-au parut chiar linistiti (batranetea?)

Ca intotdeauna in sala au existat 2 tabere (cu o mica suprapunere).

Unii care au mers jos in fata scenei, simtind vibratiile basilor prin dusumea si sarind cat ii tineau muschii si cealalta tabara, care supraveghea atent „fenomenul” din tribuna.

Mi s-au parut cam putini oameni in sala (vorbim de sala polivalenta care e imensa). Cineva mi-a spus ca ardelenii au mers la concert la Delirious cu o zi inainte in Ungaria, deci nu au mai venit la Bucuresti.

In deschidere a cantat „Vitamina C”, super!

E bine ca exista Delirious caci exista multi tineri „dilii” care primesc mai usor mesajul evangheliei daca e „servit”  de Delirious.

M-am bucurat ca mi-am putut cumpara si cateva carti (printre care si „Cu sufletul ramas in viata” de Philip Yancey; asa-i ca nu stiati de ea?)  si DVD-uri si inca cateva nimicuri.

M-am mai bucurat ca m-am intalnit cu cativa prieteni: Catalin & Oltita, Cristi, Rila, Camelia, Maria, Adina, Pusa, s.a.

Am mai cunoscut cateva persoane simpatice (de la una din ele astept niste fotografii de la concert pe care le voi posta pt. voi).

Un răspuns to “Ei au cantat ca ei, noi ne-am bucurat ca noi.”

  1. david Says:

    asa e. si eu am fost in ungaria pe 19. nu stiu cum a fost la bucuresti dar pentru cei interesati puteti gasi aici o recenzie + galerie de poze si clipuri de la concertul din budapesta de vineri. enjoy!

Lasă un răspuns

