Mistere

Ieri seara, vine la mine un vecin si imi zice: Vecine d-ta nu ma cunosti; eu sunt Seful scarii! sunt pe scara asta de 37 de ani.

Uite ce e, un vecin s-a plans ca de la dvs din casa se aud tropaituri.

-Da!? (zic eu mirat) se mai intampla sa mai planga fetita…

– Nu dom’le plans, TROPOTE! (imi exemplifica batand pasul pe loc ca la aramata)

(sunt total bulversat, la asta nu ma asteptam, dar iata ce urmeaza)

– Tropote? (zic eu) vecinul de sub mine s-a plans? (logic nu?)

– Nu , zice el, vecinul x de la etajul 7

– Pai… cum se aud tropote de la mine (etaj 4) la el la (etajul 7) ?

– Asta nu stiu; ca el sta si pe un alt tronson (coloana)

– !!!

– Eu am sa-i spun ca v-am atras atentia, ca daca omul m-a rugat…

S-a mai intamplat asa cu o familie care erau noi pe scara si faceau scandal si i-am avertizat o data, de doua ori si apoi le-am inchis curentul (ca stiti cheia de la tabloul electric pentru fiecare apartament e la mine)

Oops! omul are autoritate, candva a avut epoleti.

Ce vremuri…

Deci, daca nu voi mai posta cateva zile voi stiti de ce: tropaiturile sunt de vina 😉

3 Răspunsuri to “Mistere”

  1. Anca Says:

    si eu credeam ca vechiul meu vechin era nebun cand ne spunea ca dam cu cheile de gresie cand noi n-avem! al tau bate toate recordurile!!

  2. teologeanu Says:

    🙂 🙂

    La mine, cand stateam la bloc la etrajul 4 a venit vecina ca am aruncat ulei pe geamul ei de la doi. Asta fara sa las urme pe geamul de la 3.

    Apoi altul m-a sfatuit sa nu mai arunc tigarile pe geam.

  3. cllod Says:

    E plina lumea de vecini ciudati, bine ca suntem noi normali 😉

Lasă un răspuns

