Reflexele lui Bush

3 Răspunsuri to “Reflexele lui Bush”

  1. Rodica Botan Says:

    Nimic nou…sub soare. Ar trebui intr-adevar lasati acolo sa se macine intre ei ca niste sallbatici… Bush cel putin n-a luat-o la fuga. Nici macar un pas n-a facut. In fata unei astfel de lipsa de civilizatie ma intreb ce-i de facut…

    Am venit insa aici sa va invit la un concurs de colinzi. Si sa va urez Merry Christmas!!!

  2. cllod Says:

    Multumim Rodica, eu nu prea ma pricep la colinzi dar vreau sa-ti spun ca mi-au placut foarte mult fotografiile de la Thanksgiving 2008. Ai o familie grozava!

  3. Rodica Botan Says:

    Multumesc de compliment. Te-ai uitat la pozele de la piesele de Craciun? Cu citiva ani in urma cind Debby era inca adolescenta ma ocupam de copii din biserica si faceam tot felul de piese cu ei…Craciunul era favoritul. Luni de zile am cusut la costume si am pictat si i-am invatat. Acum pozele mi se par ca ceva asa de pretios…s-au dus zilele alea…au ramas doar amintirile…

    Oricum sarbatoarea e inca proaspata si Mintuitorul viu si noi trebuie sa il celebram. Trebuie ca ai o colinda preferata…O asteptam!!!

Lasă un răspuns

