A inceput sezonul serbarilor

Ieri am participat la prima serbare de craciun.

Cum pe 12 decembrie? DA ce ce nu?

Pai daca magazinele se impodobesc pentru craciun prin noembrie de ce sa nu avem serbari toata luna decembrie? si de ce nu si in luna lui iunie? (asteptam si alte date).

Oricum poporul Roman e gata de sarbatoare oricand.

Maine merg la o alta serbare de craciun, luni la alta si uite asa pana pe la sfarsitul lui decembrie. Asta daca nu se va intampla ca si in alti ani cand am fost la serbari si la inceputul lui Ianuarie.

Oricum, vineri 20 Decembrie organizez eu o serbare😉

Despre asta cu o alta ocazie.

3 Răspunsuri to “A inceput sezonul serbarilor”

  1. protestatarii Says:

    conflict intre angajatii VTV si patroana Maria Tudor
    mai multe pe urmatorul link:
    http://www.youtube.com/NuCenzura

  2. Anca Says:

    adica nu ti-a placut???

  3. cllod Says:

    Ba da Anca chiar mi-a placut serbarea; e adevarat, am si un motiv special😉

Lasă un răspuns

