Inscrierea masinii #4 / Surprize la RAR

Inscrierea masinii #1, Inscrierea masinii #2, Inscrierea masinii #3

Am sunat la RAR sa ma programez pentru inscrierea masinii.

M-au programat peste 50 de zile. (asta am mai spus-o)

Vine ziua cea mare.

Ajung cu masina la RAR.

Tipul care imi verifica masina se plange mereu de putinele informatii scrise pe talonul francez.

In fine , iata surprizele:

Mi-se spune ca masina nu e 2003 ci 2002.

Ii arat data primei imatriculari (de pe talonul francez).

Imi zice: da, aia e data imatricularii dar ea a fost facuta in 2002!

Ups!

Mi-se mai spune ca motorul nu e 1.6 (cum mi-a zis mie vanzatorul)  ci 1.8.

Ups 2!

Iar ultima: Nu e euro 4 ci euro 3!

Big UPS!!!

Asta inseamna ca in loc de 400 de euro va trebui sa platesc aprox 900 eur😦

Toate s-au adeverit!

Etichete: , , , ,

2 Răspunsuri to “Inscrierea masinii #4 / Surprize la RAR”

  1. Anonim Says:

    yo ti-am zis ca e ceva dubios la masina cand ai fost la mine…………BOGDAN STIE!!! 😀

  2. Mihaela Hahne Says:

    Multumim pentru continuarea povestii…oricum sa stii ca esti norocos tinand cond de ultima lege data cu privire la taxa auto…

Lasă un răspuns

