Primul messenger romanesc!

Iata aici primul messenger romanesc!

Nu l-am downloadat inca.

Il dau cu titlu de informatie.

Clik Shoot

Update

Cea mai mare reclama s-a facut pentru „alonia”

Il puteti vedea si descarca.

Nici pe acesta nu il folosesc, nu stiu cum merge dar daca il vreti

Clik Alonia

Etichete: ,

8 Răspunsuri to “Primul messenger romanesc!”

  1. Gabriel Says:

    Messenger Românesc???? Povesti… nici macar nu are nume românesc! In plus e plin de reclame murdare…

  2. elena reinerth Says:

    eu am ales alonia, credeam ca acela e primul mess romanesc. oricum, tot yahoo ramane baza!

  3. cllod Says:

    Gabriel, numele tb sa fie unul international, in speranta ca va fi folosit nu numai de romani; cat despre reclame…. sory, eu nu il folosesc si daca stiam de reclame nici nu va informam😦
    Elena, cum merge alonia? nu vreau sa ini incarc calculatorul cu tot felul de prog. Asa ca spune-ne se merita? are ceva plusuri ?

  4. Ana Says:

    Doamne esti super tare

  5. Ana Says:

    dc trebuie sa folosim messengeru romasnesc

  6. cllod Says:

    de aia!!!🙂

  7. Raluca Says:

    mi-e nu imi place messu asta ie naspa.Ma nu mesc raluca

  8. Raluca Says:

    nu imi place messu asta.Ma numesc Raluca

Lasă un răspuns

