Votati? Cu cine? ca sa stim si noi!

In dreapta ecranului este un „poll”.

Va rog sa ne spuneti si noua votati? chiar daca nu votati, bifati”nu votez!”, iar daca veti vota cu cine veti vota ?

Bifeaza obtiunea si apoi clik pe „VOTE”.

Bafta!

Etichete: ,

5 Răspunsuri to “Votati? Cu cine? ca sa stim si noi!”

  1. anca Says:

    eu am zis ca nu votez.. motivul? cu cine? inca nu am auzit pe unul din ei spunand ce vrea sa faca pentru mine… pentru ei stiu ce vor, dar pentru mine ce vor? in plus, mi-e scarba de campaniile electorale cu formatii, mititei, sarmalute, sau ca la mama la tara, galeti si sorturi… deci nu votez… n-am cu cine…

  2. Castalia Says:

    eu cu PNL

  3. Vasile Bel Says:

    Este foarte greu sa alegi.
    Nu avem persoane care sa corespunda. Sunt de dreapta dar a nosti politiceni parca sunt una de la stinga la drapta.
    Ce vor scrie si altii poate ma vor lamuri si pe mine.
    Multumesc ca ai adus discutia.

  4. djpaulbert Says:

    Nu stiu.Daca as vota as merge pe mana PSD-ului.

  5. cllod Says:

    Ei, mi-ar fi placut ca, daca tot votati cu cineva, sa scrieti (macar) un motiv pt care votati cu cine votati.
    Hai ca nu e greu. ex. votez cu x pentru ca acolo e unchiul meu, pt ca au zis ca:…, pr. ca mi-au castigat increderea…, pt. ca imi place doctrina lor, etc . .

Lasă un răspuns

