Ion Iliescu si Vadim Tudor au vizitat Valcea.

Ieri, Ion Iliescu si Vadim Tudor, au vizitat Valcea.

Am fost sa-i ascult.

Stati linistiti, ma simt (inca ) bine. Pentru a ma asigura, va zic si voua cate ceva din ziua de ieri.

Citisem in ziar ca Iliescu va veni la ora 10 la Casa de cultura a sindicatelor si Vadim la ora 13 la Biblioteca Judeteana.

Am ajuns tarziu, era 10,35.

In fata casei sindicatelor nu am mai gasit loc de parcare.

In sala mare a casei sindicatelor, aglomeratie mare. Stau la intrare in sala cat sa-l vad pe „tatucul”.

Culmea, cand am ajuns eu vorbea de blogul lui, de fapt zicea ca i-a dat o replica lui Basescu pe blog.

In spatele lui, erau 12 persoane bine imbracate care aplaudau frenetic si atunci cand nu aveau motivatie.

Am aflat ca din cei 12, 9 sunt candidati pe nu stiu ce functii.

Intre cei 12 apostolasi, unul nu avea costum. De ce oare?

In spatele celor 12 se afla cel mai mare banner pe care eu l-am vazut intr-o sala.

Discursul lui Iliescu a fost unul de tatuc care isi invata pruncii sub 7 ani cum sa gandeasca.

Discursul (pe care l-am auzit eu) a fost pe un ton grav, impotriva lui Basescu si al PD-L -ului, mentionand si PNL-ul

Cele mai comice momente, pentru mine cel putin, erau cand il auzeam pe unul din sala strigand „UURAAAA, UURAAAA, UURAAAA” . Nu stiu ce era cu el, dar sigur fusese setat pentru Ceausescu si a ramas asa.

La ora 13.10 ajung la biblioteca judeteana.

Multe locuri de parcare libere.

Intru in sala, pustiu. Il intreb pe un gardian de acolo de Vadim. Imi zice ca a venit mai devreme si-a lansat o carte si a plecat la Consiliu Judetean.

Merg si eu la consiliu judetean.

O tanti care matura in fata salii cu pricina, zice: „E frumos mama, mult mai frumos decat la televizor”

Cine tanti? cine? o intreb eu (crezand ca m-a recunoscut ): )

Vadim, mama, Domnul Vadim.

Intru in sala.

Sala „aerisita”, aproape plina.

Iau un ziar, ati ghicit „Romania Mare” (in care era impachetat si Curierul de Valcea) si ma asez pe scaun.

Vadim vorbeste de pe scaun, langa el inca 9 insi.

Vorbeste pe un ton normal, smechereste, cu poante bine alese.

Face putina bascalie de numele unora (Grebla si Nadrag).

Se cam enerveaza la intrebarile puse de ziaristi.

Vorbeste despre: Iliescu, Basescu, Gioana, Tariceanu, UDMR, inchisoare pentru banditi, Patru, Buruiana, multe etc.-uri.

Dar, toate s-au terminat. Dupa ce se va termina aceasta campanie o sa scriu si cateva concluzii.

Pana atunci, doar idei.

O zi buna!

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

