O scotea?

Masina mea era blocata.

In fata masinii mele era o masina la distanta de 20 cm de masina mea.

In spate masinii mele era o alta masina cam la aceeasi distanta.

In dreapta masinii la 10 cm de roata, era bordura.

Intreb pe o tanti de la magazinul de langa masina mea daca stie a cui e masina din spatele meu.

Imi raspunde soptit: A unor tigani.

Astept, astept, astept.

Astept vreo 15 min (asta dupa ce am stat in casa vreo 30 min vazand de pe balcon ca am masina blocata).

Merg prin apropriere si intreb pe fiecare rrom pe care il intalnesc, daca masina cu pricina e a lui.

Unul imi zice: „da se, scrie pe ia tigan?”

In cele din urma un tanar il suna pe proprietarul masinii si ii explica situatia.

Vine un nene la vreo 50 de ani (proprietarul masinii din spate) si imi zice : ce ma nu o poti sa o scoti? pe eu ti-o scot din doua miscari.

– N-o scoti tu nici pana diseara, ii zic eu.

-hai pariu pe asigurarea ta?

-n-ai cum sa o scoti fara sa atingi celelalte masini

-daca ating, iti dau 1000 de Euro.

L-am lasat cu mia lui de euro s-am plecat cu asigurarea mea.

Ce ziceti: o scotea?

Etichete:

3 Răspunsuri to “O scotea?”

  1. Anonim Says:

    creca cel mai bine era sa o bage el pe a lu in locu la a ta si vedeai atunci „o scotea”????
    :-))

  2. cristi ciuculescu Says:

    bai Clau, era sa te faci cu 1000 de euro nu 🙂

  3. cllod Says:

    Mai degraba ma alegeam cu masina lovita si tot eu as fi fost de vina 🙂

Lasă un răspuns

