Intrebari despre VTV

Cand au auzit / vazut prietenii mei ca merg periodic la VTV, au inceput sa ma intrebe tot felul de intrebari. Iata cateva dintre ele:

Cate studiouri are VTV?

Ce studii are realizatorul emisiunii?

Ce faceti in timpul pauzei de publicitate?

Cum arata cabina de machiaj?

Cu cat te plateste?

Cine decide subiectele?

Tu stii dinainte intrebarile?

Cine le imbraca pe stiriste?

Am facut aceasta introducere sa va zic ca, in perioada campaniei electorale, emisiunea „religia in oglinda” se suspenda.

Etichete: ,

4 Răspunsuri to “Intrebari despre VTV”

  1. cristi ciuculescu Says:

    Clau,

    Nu m-am gandit niciodata la asemenea intrebari atata timp cat stiu ca prin ceea ce faci, tu ii dai glorielui Dumnezeu. Si mie imi pare rau ca nu mai esti miercurea seara. Faci o treaba buna, asa ca mult har in tot ce faci.

    Pastorii n-au nevoie sa stie ce intrebari li se pun, au experienta teologica🙂

    sa fii binecuvantat!!!!!!!

  2. Marius Says:

    Salut,
    Nu vrei sa adaugi putin umor blogului tau? O poza amuzanta cu animale care se schimba in fiecare zi :P?
    Daca da ai un cod HTML pe http://animalici.ro/pentru-siteul-tau

  3. cllod Says:

    Cristi, ai scris asa frumos incat imi vine sa nu-ti mai doresc vindecarea piciorului🙂

    Marius, ti se pare blogul meu monoton?

  4. cristi ciuculescu Says:

    si totusi…am nevoie sa-mi revin nu🙂 nu sincer, chiar faci o treaba buna…citeam ceva ieri si Domnul m-a provocat reamintindu-mi ca nu-mi voi putea descoperii eventualele daruri spirituale, atata timp cat nu ma voi implica intr-o slujire anume…se pare ca pt tine, faptul ca apari la vtv este o provocare, si cum spuneam mai devreme…esti chemat sa fii purtatorul gloriei lui Dumnezeu…are mai putina importanta care sunt opiniile celolrlalti atata timp cat tu il glorifici pe Domnul prin ceea ce faci…

    sa fii binecuvantat!!!

Lasă un răspuns

