Am scris de Obama din 3 ianuarie.

Ca va fi Obama presedinte, am scris in 3 ianuarie (pe blogul cel vechi).

Mi-am reafirmat intuitia pe 5 iunie in articolul: Sa nu ziceti ca nu v-am zis!

Ei, acum va trebui sa imi dea dreptate si J. C. Hahne, si Ted si chaos_and_smiles

Abia astept 🙂

Etichete: ,

4 Răspunsuri to “Am scris de Obama din 3 ianuarie.”

  1. Mihaela Hahne Says:

    Defapt eu am fost, nu eu J.C. Hahne dar multumim de reclama :P…poate scriem si noi ceva curand 🙂

  2. chaos_and_smiles Says:

    yes. you were right…nu vreau sa fiu carcotas dar era previzibil 😛

  3. Ted Says:

    Yep! Tre să-ţi dau dreptate, ţie şi la 75% din restul lumii care, fie au ştiut, fie au vrut să iasă Obama!

  4. cllod Says:

    chaos_and_smiles, cand era previzibil? acum da. Dar la coment tau de la „Sa nu ziceti ca nu v-am zis!” nu prea era previzibil nu?

    Ted, eu nu mi-am dorit (nimic), doar am intuit, sau am stiut (?)

Lasă un răspuns

