Centru Social de Urgenta „Ioana”

Oameni multi (vreo 40), reprezentand institutii importante din Rm. Valcea, o masa mare aranjata frumos, flori si miros de nou.

Asa arata ieri Centru Social de Urgenta din cadrul primariei Mun. Rm. Valcea- Directia de Protectie Sociala, la inaugurare.

Mi-am adus aminte cum cu multi ani in urma (vreo 5, 6 ani) am mers in acea mansarda (mansarda Cantinei de Ajutor Social Rm. Valcea) cu doamna Fulgescu si cu un potential finantator, pentru a vedea daca mansarda se preteaza pentru un proiect.

Nu a fost sa fie.

Acum, totul este altfel.

7 camera cu cate 3 paturi si 3 dulapuri, cate un grup sanitar la capetele mansardei, plus 3 spatii pentru depozitare si un alt spatiu generos de „socializare” .

De prisos sa spun ca totul arata foarte bine.

Totul este nou.

Ce rau mi-a parut ca nu am avut aparatul foto la mine.

Acum va zic ce a fost mai important pantru mine.

Sar peste prezentarea invitatilor, peste „botezul de nume” dat de doamna Fulgescu catorva persoane, care a facut ca atmosfera sa fie mai destinsa, trec si peste bancul cu Bula spus in plen de preotul Predescu si zic:

Cand m-a prezentat pe mine, a evitat sa pronunte numele organizatiei mele, dar mi-a atins coarda sensibila (stia ea ce face) cand a spus ca „Domnul Claudiu Nitisor mi-a dat ideea de a folosi aceasta mansarda… ”

Nici nu stiam asta. Atunci instantaneu m-am gandit ca daca eu i-am dat ideea, trebuia sa se numeasca Centru Social de Urgenta „Claudiu”🙂 .

In timp ce plecam de la centru ma gandeam ca e mai bine ca nu se numeste Claudiu ca atunci sigur ma obliga sa gasesc sponsori pentru proiectul asta.

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

