TU, cu cine dansezi?

Etichete:

2 Răspunsuri to “TU, cu cine dansezi?”

  1. Anonim Says:

    SUPER TARE FRATE!! :-((
    DE CATE ORI VAD O CHESTIE DE GENUL ASTA IMI DAU LACRIMILE SI IMI ZIC IN SINEA MEA CA…………..”BAH IEU,TREBUIE SA FAC CEVA CU MINE CA NU SE MAI POATE”………..EU STAU DEGEABA SI DOMNUL SE BATE,SE BATE,SE BATE……………………………..,SE BATE,PT MINE SI EU…………STAU CA GREIERELE SI NU FAC NIMIC.
    TREBUIE SA FAC CEVA CU VIATA MEA………..SA MA POCAIESC MAI MULT,ASTA AM SA FAC :-),POCAINTA E SCAPAREA MEA.
    ITI MULTUMESC DOAMNE CA MI-AI DESCHIS OCHII,ITI MLTUMESC CA TU TE LUPTI PT MINE SI NU LASI CA RAUL SA SE APROPIE DE MINE,ITI MULTUMESC.

  2. cllod Says:

    Dragul meu, nu, nu pocainta este scaparea ta ci ISUS.
    Isus a spus sa-l urmezi. Pocainta este parte a acestui proces.
    Este o lume minunata lumea lui Isus.
    Crestinii autentici sunt „cool”!!!
    Fi binecuvantat.

Lasă un răspuns

