Tariceanu are site!

Si Tariceanu si-a tras site.

Click pe imagine

Sau:  http://www.tariceanu.ro

Etichete: , ,

4 Răspunsuri to “Tariceanu are site!”

  1. Elena Says:

    Initiativa lui Tariceanu este una de apreciat. Arata ca este in pas cu vremurile si vrea sa-si conolideze imaginea publica. Sunt foarte curioasa de evolutia blogului.
    Cred ca are comentarii destul de acide deja pe blog din partea opozitiei si celor ce nu-l simpatizeaza dar le modereaza. Nu-l condamn, nici mie nu mi-ar pface placere sa am injurii si mitocanii pe blogul meu, daca as incerca sa transmit niste idei si o imagine publica.

  2. Moroe Rafaela Says:

    Nu numai site, ci si blog. Acolo unde afiseaza un aer deschis si friendly fata de ideea de comunicare pe blog.

  3. cllod Says:

    Elena, tariceanu e tanar e o persoana foarte vizibila, ar fi fost o gresala mare sa nu isi faca (si) blog. Oricum vine cam tarziu…

    Rafaela, fi binevenita in „casa” mea.
    Cand am afisat informatia despre site, blogul nu era activ. Mi se pare ca nici acum nu e activ.

  4. akpyobjn@hotmail.co.uk Says:

    nevertheless crossfit Ohio formula software encode seems to hold the most reaction

Lasă un răspuns

