Sa nu va uitati astazi la VTV

Trecusera patru saptamani de cand mergeam in fiecare zi de miercuri la VTV, si mi-am zis ca de acum e o emisiune stabila.

Saptamana aceasta am facut reclama la emisiunea „Religia in Oglinda” de la VTV.

Si… tocmai astazi, ma suna realizatorul si moderatorul emisiunii, Alexandru Stan si imi zice ca astazi nu o sa mai facem emisiunea ca s-a schimbat grila de programe din cauza campaniei electorale.

Asa ca… nu va mai uitati astazi (la ora 20) la VTV.

Bunii mei, cand o sa se schimbe ceva o sa va anunt; tot aici pe blog, se stie 🙂 .

Etichete:

Lasă un răspuns

