Inscrierea masinii #3

Inscrierea masinii #1 Inscrierea masinii #2

Nu trecusera 30 de zile de la semnarea actului de vanzare-cumparare al masinii mele, si merg la fisc sa o declar.

Intrebarea #1

Cine este proprietarul apartamentului de la adresa de pe buletinul dvs.?

– Stiti, de fapt acum eu locuiesc in chirie.

-Atunci va tb. contractul de inchiriere si proprietarul apartamentului sa vina sa dea o declaratie in fata noastra.

Pe declaratie scria ceva de genul ca proprietarul este deacord ca masina chiriasului sa fie inregistrata fiscal la adresa proprietarului si acesta, isi asuma toata raspunderea pt chirias; si in cazul in care chiriasul nu plateste impozitul sau diverse amenzi, acestea sa fie suportate de catre proprietar.

Ce proprietar poate semna asemenea declaratie daca nu are o alta legatura cu chiriasul decat cea strict locativa?

– Proprietarul e plecat din tara.

– ne pare rau altfel nu se poate.

Intrebarea #2

Aveti certificat fiscal din partea vanzatorului?

-Nu. Am actul de Vanzare – Cumparare

– La vanzarea masinii, vanzatorul (ce naspa suna) trebuia sa va dea si un certificat fiscal.

– Nu mi-a dat. Nu era obligatia persoanei care mi-a facut actul de V-C sa specifice si acest lucru?

-Ba da. (Alo protectia consumatorului cititi? la Cj. se vand sute de astfel de masini in fiecare sambata) Era obligatia lor pentru ca actul de V-C neinsotit de certificatul fiscal este nul!

– Pai daca e nul inseamna ca nici dvs. nu ma puteti amenda.

– nu stiu domnule rezolvati-va problema.

– pai asta vreau si eu doamna dar spuneti-mi cum.

– domnul care a cumparat masina , sa o inscrie si mai apoi sa o radieze.

– Pai doamna, el nu mai este proprietarul masinii, nu mai are nici un act…

– eu v-am spus cum se poate face. Cu alte informatii daca va pot ajuta?

Etichete: , ,

2 răspunsuri to “Inscrierea masinii #3”

  1. Ted Says:

    Bre Claudiu bre! E de comă! Şi nu te-a luat cu dureri de cap? Ce harababură!

  2. bogdan Says:

    E ROMANIA CLAUDIU,APELEAZA SI TU LA UN PRIETEN-VORBA LU’ VIRGIL IANTU-CA NA,PANA NU DAI CEVA………………. 😀
    NUMA’ IN ROM SE POT INTAMPLA LUCRURI DIN ASTEA.
    PANA LA URMA REZOLVI TU CUMVA.
    SUCCES.

Lasă un răspuns

