Biblia este GPS-ul meu

Biblia este GPS-ul meu.

Am spus-o astazi la VTV.

V-o zic si voua! 🙂

O seara buna .

Etichete: , ,

4 Răspunsuri to “Biblia este GPS-ul meu”

  1. Ioana I. Says:

    frumos! chiar frumos !

  2. cllod Says:

    Ai vz emisiunea?

  3. cristi ciuculescu Says:

    Frumos exemplu. Desi n-am reusit sa-mi cumpar unul, imi dau seama ca il am la indemana in fiecare zi. imi pare rau ca nu am vizionat emisiunea de aseara. M-am tinut sa fac asta, dar m-am luat cu altceva si am dat pe vtv pe la 21:30…..era prea tarziu….oricum, ma bucur ca un om care traieste pentru Domnul este chemat in cadrul undei televiziuni, ca sa arate unui oras ca „Dumnezeu este opinia lui publica”….FANTASTIC de frumos……sa fii binecuvantat Claudiu in tot ceea ce faci!

    Cristi

  4. cllod Says:

    Astazi la ora 24 este reluarea 😉

Lasă un răspuns

