Interviu cu Vladimir Pustan

Un interviu excelent pe Trinity Tv, cu Vladimir Pustan

Click aici

2 răspunsuri to “Interviu cu Vladimir Pustan”

  1. Victor Ionescu Says:

    Suntem evanghelici si de curand am lansat site-ul crestin http://www.contracurentului.com pentru a-i ajuta pe gay-i care vor sa renunte la homosexualitate.

    Cautam colaboratori pastori, psihologi si psihiatri crestini care sa ofere consiliere homosexualilor dornici de schimbare din bisericile evanghelice, dar nu numai.

    Dorim sa stim daca sunteti de acord sa facem schimb de linkuri.

  2. cllod Says:

    Victor Ionescu, mi-ai trimis 3,sau 4, astfel de mesaje.
    V-am adaugat de multa vreme.
    De ce am sentimentul ca nu ai verificat?
    Acum m-am uitat si eu sa vad daca e cu adavarat un schimb de linkuri.
    Nu am vazut nici un linck catre blogul meu. 😦

Lasă un răspuns

