Canale Tv Crestine

Interesul crestinilor de a se uita la tv pentru emisiuni crestine e din ce in ce mai scazut.

Internetul ofera o gama vasta de canale crestine.

Are (deocamdata) un singur „cusur” : tb sa intelegi limba in care este canalul respectiv.

In limba Romana, la o calitate buna, se pot viziona canalele

Alfa&Omega

Credo

Romenian Christian Television

Romenian TelevisionNetwork

Pe internet sunt astazi sute de canale video crestine.

Iata aici o lista cu canale crestine in mai multe limbi.

Voi mai cauta si alte canale crestine.

Etichete: , , , , ,

2 răspunsuri to “Canale Tv Crestine”

  1. Rezultate sondaj “Cum ai ajuns prima data pe blogul Shalom” « Shalom - Jurnal de Pace Says:

    […] a fost al lui Cllod: da, Cllod, și eu îmi amintesc ca te-am vizitat și am comentat la tine, dar să nu mă întrebi […]

  2. Anonim Says:

    sal

Lasă un răspuns

