Sondajul lunii Octombrie

Sondajul lunii octombrie, se gaseste pe panelul din dreapta.

Intrebarea este „Cat de des bei cafea?”

Etichete: ,

4 Răspunsuri to “Sondajul lunii Octombrie”

  1. Victor Ionescu Says:

    Suntem evanghelici si de curand am lansat site-ul http://www.contracurentului.com pentru a-i ajuta pe gay-i care vor sa renunte la homosexualitate. Dorim sa stim daca sunteti de acord sa facem schimb de linkuri.

  2. cllod Says:

    Ok.
    V-am adaugat!

  3. Marcel Says:

    Eu beau numai dimineata si foarte rar dupa pranz si asta cand sunt foarte obosit.

  4. roseinthedesert Says:

    Am baut des pana cand am experimentat cum e sa simti ca o sa cazi de pe picioare din cauza ei. De atunci am si uitat ce gust are. Pot trai linistita fara ea 🙂

Lasă un răspuns

