Inscrierea masinii (2)

Prietenul meu a plecat in Italia pentru o cursa.

Cu vreo saptamana inainte de a-mi expira numerele am mers la politie sa intreb de ce am nevoie pentru numerele rosii.

Un nene imi spune:

– platiti o taxa de 7 lei la CEC

– O taxa aici la fisc de 23 lei

– Actele in original.

Ok. Pe drum spre casa imi zic: vezi mai Claudiu ca se misca lucrurile? nu mai critica atata birocratia romaneasca.

Pe 17 sept. merg la politie cu tot ce mi-au cerut.

– Aveti asigurare?

-nu, nu mi s-a spus ca imi trebuie asigurare.

– da va trebuie asigurare de minim 30 zile.

Ok imi fac asigurare 03 de zile, 31 de lei.

Stau la coada pentru numere rosii; vreo 30 de insi, un singur ghiseu.

Peste mai bine de o ora mai erau 20 de persoane in fata mea.

La coada descopar ca trebuie sa mai platesc inca 40 lei pentru numere.

Chestiunea se va repeta peste o luna.

De ce trebuie sa imi dea alte numere rosii si nu alte hartii si sa pastrez primele numerele rosii?

Asa se face!!!

Te pui cu prostia legislativului?

Peste inca vreo 15 minute se mai deschide un ghiseu.

Incep sa-i uibesc pe oamenii astia.

Dau actele, dau banii.

Primesc numerele rosii.

Am lacrimi in ochi de bucurie!

Am dat 100 lei, am petrecut 3.5 ore intr-o incapere neaerisita, cu tot felul de mirosuri, dar o luna de zile nu mai am treaba cu ei.

Am numere rosii!!!

Inscrierea masinii (1)

Etichete: , , , ,

7 Răspunsuri to “Inscrierea masinii (2)”

  1. Mihaela Hahne Says:

    Felicitari…acum ai intrat in randul lumii :)))!

  2. bogdan Says:

    URAAAAAAAAAAAAA!!!!………….DAR STAI,😦 PESTE O LUNA TE INTALNESTI IAR CU „BAIETII IN ALBASTRU”😀

  3. puiu mamii Says:

    Great,nu mai tre antidepresive.
    SA-l cititi pe crin ,sa mirositi a umor de calitate,chanel,nr.5.
    UITE ca mai e ceva urme de umor pe bloguri[umorul e semn de intelighentzia,zic psihologii,etc.]

  4. puiu mamii Says:

    NA,E LA LIBER COMENTUL.
    MAARE MINUNE MAARE.
    Ca nu ne mai modereaza ca in ,,patul lui procust”
    Deci…adie vintul libertatii.
    Atunci…a veni si ziua dreptatii ,cu viteza de mocanitza somnoroasa[somnambula?]

  5. Inscrierea masinii #4 / Surprize la RAR « Claudiu Nitisor Says:

    […] masinii #4 / Surprize la RAR By cllod Inscrierea masinii #1, Inscrierea masinii #2, Inscrierea masinii […]

  6. marivs Says:

    birocratie? hah!!!!
    ma aflu intr-o situatie deosebita…
    am cumparat o dacie. la putin timp am pierdut actele, am ramas doar cu talonul si cartea de identitate a masinii.
    intr-un final l-am gasit pe cel inscris in talonul masinii, si astfel am aflat, mergand pe la 2 primarii, ca sunt un posibil al nustiu-cat-lea cumparator al masinii (un lant interminabil si necunoscut). am facut un contract de vanzare-cumparare cu cel de pe talon, tot ce imi mai trebuia era un certificat de radiere financiar, pe care nu mi-l poate da nimeni, ca nu au cum (chestii birocratice). asa ca dupa o zi de nervi si plimbat de la o primarie la alta, m-am inors acasa la 120 km.
    cert este ca eu nu pot folosi aceasta dacie amarata ca nu am acte la ea, nu o pot vinde, nu o pot duce la fier vechi ca imi trebuie radiere, nu pot nici macar sa o am pentru ca ar trebui platite impozite, taxe etc.
    stie cineva ce e de facut in situatia asta ?
    Heeeeeeellllp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. cllod Says:

    marivs, Rau imi pare de tine….😦
    Mi-am tot zis ca voi scrie despre invatamintele mele luate din experienta.
    Unul din ele e : fara certificatul de radiere, certificatul de Vanzare – cumparare, este practic NUL.
    Nu stiu ce poti sa faci.

Lasă un răspuns

