Cum te relaxezi?

Nu stiu cum te relaxezi tu (mi-ar placea sa citesc) dar iata cum incerc eu sa ma relaxez.

Daca am timp, intru in cada cu apa calda, cu spuma; citesco carte si beau cola.

Etichete:

4 Răspunsuri to “Cum te relaxezi?”

  1. TOTUL PRIN HAR Says:

    Eu ma duc pe stadion sa ma relaxez…. Ma uit alaturi de toti batranii cum incearca sa joace fotbal baietii de la Chimia Valcea/CSM Valcea… Aerul proaspat si liniste… si din cand in cand un gol….

  2. bogdan Says:

    nu am un anume fel de relaxare care sa persiste la mine,depinde de situatie si de starea care o am pe moment;de ex un fel de relaxare ar fi condusul la mine,imi place asa de mult incat ma relaxeaza dar ma si oboseste.

  3. anca Says:

    ce e aia relaxare????
    ok, ma detasez oarecum prin crosetare… sunt in varsta asta e

  4. Marcel Says:

    Eu de multe ori ma urc in masina si ma duc in afara orasului spre padure.Ultima data am fost spre Fedelesoiu si de acolo am urcat spre comuna Runcu si am ramas surprins ce peisaj minutat este acolo si mai ales ce panorama asupa orasului.Drumul este foarte bun asfaltat si nu face-ti mai mult de 15-20 de minute pana acolo.Incercati si eu garantez ca o sa va placa.

Lasă un răspuns

