Ce ai face daca?

Ce ai face daca invatatoarea copilului tau ar spune in sedinta cu parintii, ca ea obisnuieste sa ii mai atinga pe copii?

Ce ai face daca copilul tau ti-ar spune ca invatatoarea il trage de ureche si ii da cu palma peste ceafa?

Ce ai face daca invatatoarea copilului tau i-ar ameninta pe copii ca va aduce nuiaua de acasa?

Etichete: ,

12 Răspunsuri to “Ce ai face daca?”

  1. Mihaela Hahne Says:

    Cred ca as merge si as vb cu ea sa nu ii aplice si copilului meu acel tratament…poate sa faca asta cu copilul ei dar nu la scoala.

  2. bogdan Says:

    IN PRIMU RAND AS VB CU EA SI I-AS SPUNE CA NU ASA SE INVATA UN COPIL SA AIBA INCREDERE IN CEL CE IL INVATA.

  3. Marcel Says:

    As alege imediat alta educatoare .

  4. LIA Says:

    as alerta conducerea scolii si chiar inspectoratul scolar (in scris) . I-as interzice pe loc in sedinta spunandu-i ca fata de copilul meu nu admit un astfel de comportament si daca vrea sa-l linisteasca nu are decat sa-mi comunice mie iar eu sunt singra in masura sa stiu ce fel de restrictii sa aplic copilului meu . Din nefericire cei mai mult parinti tac – eu lucrand in sistem nu admit asa ceva (in 11 ani de munca profesorala nici macar nu mi-am permis sa jignesc dar sa mai ating) – asa ceva nu se admite!!

  5. cristina Says:

    Depinde. Daca ii da o palma ca nu stie invatatoarea sa-si controleze frustrarile, sint de acord- alertata conducerea.

    Daca i se da o palma ca face galagie in clasa si intrerupe clasa, sau daca se bate sau a injurat invatatoarea, etc, atunci merita palma. Parintii care au probleme cu asta, sa-si educe copiii acasa inainte de a-i trimite la scoala.

  6. addsalu Says:

    Eu unul sunt cat se poate de categoric in privinta „atinsului”. NIMENI nu are voie sa imi loveasca copilul. „Palma” – data cu masura, si nu ca sa iti versi nervii pe el, ci ca masura punitiva exercitata dupa ce i-ai explicat de ce si unde a gresit, este privilegiul unic al parintilor.

    Revenind la subiect, as avea o discutie cat se poate de serioasa si i-as spune ca nu voi accepta in nici un caz asa ceva. Exista atatea metode de a disciplina un copil, incat are de unde alege. Iar daca s-ar intampla efectiv, dupa ce am avut discutia cu pricina, as formula plangere impotriva ei la toate forurile competente. Si mi-as transfera copilul.

    Trebuie sa recunoastem ca este un mediu stresant pentru educatori… dar asta in nici un caz nu le da dreptul sa ii loveasca pe copii… Apropo, tocmai pt ca e un mediu stresant primesc acel spor de stress, nu?

    Inca ceva. Consider ca trebuie facuta distinctia intre a ameninta ca o face si a o face efectiv. Cata vreme nu iti loveste copilul, nu cred ca e vreo problema.

    Si discutia cu educatoarea – in care sa ii explici ca nu vei accepta sa iti fie lovit copilul – nu trebuie in nici un caz sa aiba loc in prezenta piciului, pentru ca ei au tendinta nativa de a fi speculanti si de a impinge limitele.

  7. costin84 Says:

    Cred ca la fel ca toti ceilalti asi merge sa vorbesc cu dansa. Un mic dialog intre patru ochi, cred ca-i va prinde bine. Daca nu o rezolvam pe cale amiabila……….mergem mai departe. Sper sa nu fie cazul sa trec prin asa ceva cand voi avea copii.

  8. Mihaela Hahne Says:

    Acum va intreb si eu pe d-voastra d-ule Claudiu ce veti face? Ce decizie a luat familia dumnevoastra?

  9. cllod Says:

    Mihaela Hahne , intr-o astfel de situatie sa vb. cu invatatoarea explicandu-i foarte clar ca eu nu sunt deacord in general cu aceasta metoda, si mai ales daca e bv. de copilul meu.
    I-as sugera o alternativa de pedepsire a copiilor.

  10. violeta Says:

    Dar daca copiii vostri ar fi batuti zilnic de unul…sa zicem ,,periculosul clasei,,… ati fi de acord ca acel periculos sa fie pocnit de ,,doamna,,?
    ei bine eu una cred ca elevii buni si cuminti nu sunt nici macar certati da doamna care , saraca , se straduieste sa le vare ceva in minte si in suflete dar….ce te faci cu ,,periculosii ,,care vin cu mama si tata si bunica care i-a rasfatat de au ajuns insuportabili ca vezi Doamne au fost ,,loviti,,…? Ei in schimb au voie sa-i bata zdravan pe ai vostrii …
    EI? AM DREPTATE?
    DA , DA , SUNT INVATATOARE..DE 25 DE ANI…

  11. violeta Says:

    DE 25 DE ANI LUCREZ CA INVATATOARE…

  12. cllod Says:

    Violeta, apreciez ca ti partea Invatatorilor.
    Periculosul clasei tb. sa fie disciplinat prin alte metode.
    Violenta naste violenta.
    Psihologii din scoli pot fi de mare ajutor.
    Daca este un batausi care nu poate fi (sub nici o forma)temperat, nu are ce cauta in clasa cu „elevii buni si cuminti”.

Lasă un răspuns

