Inscrierea masinii (1)

Mi-am cumparat o masina din Cluj, adusa din Franta.

Bravo mie!

Pe la sfarsitul luni august m-am dus la RAR pentru programare.

Mi se spune ca programarea se face prin telefon sau prin internet.

Intreb daca tot sunt acolo de ce sa mai sun.

-Asa se face, imi zice tipul.

Aflu mai tarziu ca se face asa (promiteti sa nu radeti?) pentru a evita coruptia.

Ok. Sun (de vreo 10 ori) e ocupat.

In sfarsit imi raspunde cineva, ma programeaza.

– 28 Octombrie

– nu se poate mai devreme? pe 17 septembrie imi expira numerele de Franta.

– nu-i nimic luati numere rosii

-dar nu sunt valabile doar o luna de zile?

-ba da.

-pai si eu ce fac de pe 17 pana pe 28 cand ma duc la RAR?

-luati altele.

(grozav!)

Peste cateva zile ma intalnesc cu un prieten.

Ma intreaba cand imi inscriu masina.

Ii spun. Zambeste cu subinteles. Imi zice ca el a inscris un tir la cateva zile dupa ce la adus in tara. Il cred pentru ca il cunosc.

– Vrei sa te rezolv? cu banii pe care ii dai la „numere rosii” iti inscrii masina permanent. Daca nu se poate in Valcea mergem in Slatina la sigur.

Oaaaaauu.

Tu ce ai face?

(Din pacate, va continua)

Etichete: , ,

14 Răspunsuri to “Inscrierea masinii (1)”

  1. Marcel Says:

    Este o problema delicata dar eu sunt de parere sa astepti ca asa nu-i mai invatam pe oameni sa fie corecti si mai ales cand ei asteapta sa le dai ceva .Cel putin noi sa facem exceptie si sa speram ca intr-o buna zi vom ajunge sa mergem intr-o institutie de stat fara sa deschidem usa cu capul fiindca avem mainile pline cu plocoane. Poti lua numere rosi de trei ori la rand pana ajungi sa mergi la RAR,problema e ca trebuie sa stai ceva timp la coada la plata taxei pt numere. Asta e parerea mea si ma rog ca Dumnezeu sa-ti dea intelepciune sa rezolvi aceasta problema intr-un mod placut si cu pace in suflet.

  2. TOTUL PRIN HAR Says:

    Te muti in franta unde e inregistrata deja! Of of tara asta!!!

  3. costin84 Says:

    Si mai zici sa dai inainte cu astia. Degeaba ne tinem tare ca suntem ca facem, la mentalitate si corectitudine suntem z e r o. Dar cine ii imipinge sa faca asta?

  4. puiu mamii Says:

    Nepatrunse e caile RAR.
    DA ,NUMA`SOFER SA NU FII…
    MI-AS LUA O BICICLETA INTRE 17-28 SEPT.
    Dar,daca mi-as fractura cioantele ,cum ar fi?Ca atunci nu tre nici NUMERE rosii,nici albastre,nici spaga.
    Doar plicul de cuviinta la doftori.
    Ma rog sa nu ajung ca magarul lui Buridan.
    Intre 2 [doua]capite de fin[productie ecologicaUE]nestiind pe care sa o aleaga.
    Asa ca magarusul nostru…a decedat de inanitie…din motive electorale,pe bune.

  5. Inscrierea masinii #3 « Claudiu Nitisor Says:

    […] masinii #3 Inscrierea masinii #1 Inscrierea masinii […]

  6. madularea george Says:

    Bunaziua , ma numesc madularea george si doresc sa-mi fac o programare pentru inscrierea masinii.
    multumesc anticipat astept raspunsul dv.

  7. Inscrierea masinii #4 / Surprize la RAR « Claudiu Nitisor Says:

    […] masinii #4 / Surprize la RAR By cllod Inscrierea masinii #1, Inscrierea masinii #2, Inscrierea masinii […]

  8. dinu Says:

    buna ziua !
    nu sint companii care fac inergistrarea masinilor aduse din strainatate ?
    eu vreau sa platesc !
    cine poate ajuata cu informatia asta .
    DInu

  9. cllod Says:

    Daca ti-ai adus masina de afara (pe numele tau) si ai certificatul de radiere (din tara respectiva) e totul OK. Mergi la politie pt inrehistrare.

  10. Anonim Says:

    care stie ce acte imi tr sa scot nr rosii la o masinba adusa din franta?am luato de la unu si imi ex itp-ul in cateva zile(clauss_claudyu) dak stie cineva ,MULTUMESC.

  11. CLAUSS Says:

    care stie ce acte imi tr sa scot nr rosii la o masinba adusa din franta?am luato de la unu si imi ex itp-ul in cateva zile(clauss_claudyu) dak stie cineva ,MULTUMESC.

  12. claudiunitisor Says:

    uite aici: https://cllodvl.wordpress.com/2008/09/30/inscrierea-masinii-2/

  13. Anonim Says:

    am si eu o problema ! am luat o masina cu numere rosii, si mai pot sa le prelungesc doar odata!!!!(o luna) din pacate eu nu o sa fiu in tara dupa e expira si ultima luna,,pot sa o prelungesc cand ma intorc? adica peste 3 luni?

  14. claudiunitisor Says:

    ATENTIE!!!

    Nu mai scriu pe acest blog.

    Ma puteti citii pe noul meu blog aici :

    http://claudiunitisor.wordpress.com

Lasă un răspuns

