Lacul Vidra – Valcea

Lacul Vidra – Valcea

Cat de mult a putut seca barajul Vidra?

Fotografii de pe net.

Fotografii (personale) din 11 Septembrie 2008

Seceta mare:



Etichete: , , ,

8 Răspunsuri to “Lacul Vidra – Valcea”

  1. valter Says:

    superb lacul,am fost acolo si e de vis

  2. Marcel Says:

    In pozele tale vad ca e mai multa apa in lac decat era in luna iulie cand am fost eu.Atunci era mult mai gol si din an in an scade mereu.

  3. Anonim Says:

    LACUL VIDRA E CEL MAI SUPERB LOC CA SI PETRIMANU

  4. Claudiu Nitisor Says:

    […] Alte Poze AICI […]

  5. Dan Gheorghe Says:

    n-am fost inca in zona, dar vreau sa ma duc, dupa ce am vazut pozele astea si altele asemanatoare. avem locuri de-a dreptul mirifice in tara asta!

  6. cllod Says:

    Dan Gheorghe; Mergeti, e absolut superb! – sper sa nu intalniti oameni 🙂

  7. michael Says:

    pai a fost secat , nu e din cauza secetei, ci pentru a se repara o conducta la hidrocentrala lotru

  8. bossemy Says:

    fratilor nu din cauza secetei a scazut lacul. a fost golit pentru verificare

Lasă un răspuns

