Zi mohorata de scoala

A inceput scoala, astazi intr-o zi mohorata.

Politistul din intersectia de langa scoala fiului meu, sufla a paguba din fluier si gesticula mecanic.

Se inviora cand  vazu ca eu (fortat de lipsa unui spatiu de parcare), de pe banda 1 vreau sa fac la stanga.

Suna si mai abitir din fluier, eu nu-l auzeam ascultam muzica, dar il vedeam cum se infoaie; atunci mi-am adus aminte cum li se mai zice politistilor.

Mohorata a fost si „deschiderea anului scolar”.

Un domn tipa in sala de sport la un microfon „clasele 2-4 sa mearga in salile lor”.

Asta a fost tot.

Urcam (toata familia) la etajul 3.

Anul trecut am „apreciat” cum s-a gandit conducerea scolii sa trimita copiii de clasa I la ultimul etaj.

Acum sunt multumitor; scoala a construit mansarda.

Unde se vor duce bobocii?

Intram in clasa.

Parchet, lambriuri si table noi!!!.

(Traiasca Tariceanu! sau poate nu…)

Pe fiecare bancuta (veche) era asezat frumos nimic.

Acelasi lucru scria si pe tabla.

La 9.32 apare si noua invatatoare (invatatoarea de anul trecut trebuie sa nasca zilele acestea – mult succes ).

Imbracata elegant, noua invatatoare incepe sa vorbeasca.

Faza cea tare vine peste vreo 20 de minute cand zice: nu stiu cum sa facem acum sa-i mai lasati pe copii cu mine? sau sa-i luati acasa?…

In fine, vine timpul sa-i luam acasa.

Coboram.

In intersectie politistul face un lucru inteligent (nu e gluma); se retrage pe trotuar si ii priveste pe conducatorii auto cat de abitir se descurca in intersectie.

Ce zi mohorata.

Eu cred ca fiecare zi, in care copiii merg la scoala, e o zi mohorata.

Etichete:

2 Răspunsuri to “Zi mohorata de scoala”

  1. anca Says:

    in copilarie cand era asa de urat afara nu mergeam la scoala… nu aveam umbrela…

  2. elena reinerth Says:

    copii mei sunt in extaz de ieri. de cand s-a facut septembrie ma tot intreaba cat mai e, cat mai e…. nici vremea de afara n-a reusit sa le strice bucuria, nici materiile noi… toata ziua au turuit ieri numai despre asta ca am fost nevoiti sa inchidem usa si sa le trimitem in camerele lor, la televizor!
    azi ploua, dar entuziasmul lor e molipsitor. suntem niste parinti binecuvantati.
    ah, da, de duminica sunt si fericita bunica a unei fetite! Domnu-i bun!🙂

Lasă un răspuns

