Soferul Magician

Urc in microbuzul care merge din Cluj la Oradea.

Ocup ultimul loc liber.

Peste vreo 10 min de mers, microbuzul opreste.

Se urca o doamna, soferul ii spune „loati loc doamna”, eu ma mai uit inca odata sa vad daca chiar mai erau locuri libere.

Nu vad nici un loc liber.

Nu va spun ce am gandit.

Femeia vine pana in spatele microbuzului (unde eram eu) si dupa penultimul rand de scaune, scoate un scaun rabatabil, il pune pe culoar si se asaza.

Peste putina vreme se urca o alta doamna.

Deja eram curios, m-am uitat sa vad daca mai exista scaune.

Nu, nu mai erau.

Totusi, soferul scoate un alt scaun (din spatele scaunului sau) il pune pe culoar si femeia se asaza.

Ma uitam atent la sofer, mi se parea ca e un fel de magician.

La urmatoarea oprire, sa nu iti vina sa crezi, am coborat eu 🙂

Etichete: , , ,

3 Răspunsuri to “Soferul Magician”

  1. elena reinerth Says:

    si ai recurs la „alpinism” ca sa cobori? sau obisnuitele jaloane din autobuzele noastre? 🙂 🙂

  2. cllod Says:

    Cele 2 doamne, si-au ridicat scaunele si s-au dus in fata microbuzului, nu au coborat; au preferat sa ne frecam unul de celalalt.

  3. bogdan Says:

    lasa ca de acum incolo nu vei mai merge cu Dacos-ul……………:-)

Lasă un răspuns

