La biserica pe role!!!

Saptamana trecuta, mergand prin parcul Zavoi, am numarat intr-o zi vreo 30 de adolescenti pe role.

Ma gandeam (din nou) cum se raporteaza biserica la ei?

Oare care biserica (din Valcea) va fi prima biserica in curtea carea voi vedea un agrement pentru pasionatii de role?

Ar fi interesant sa particip la o slujba duhovniceasca pentru cei pe role.

Pe usa ar sta scris „Accesul permis doar persoanelor pe role”

Din ce text se va vorbi si care ar fi mesajul?

Dar ce slogane s-ar folosi?

Ce duhovnic din Romania ar face asta?

3 Răspunsuri to “La biserica pe role!!!”

  1. elena reinerth Says:

    adevar grait-ai! cum se raporteaza biserica la ei? ii priveste ca pe niste ciudati respingatori sau ca pe suflete care au nevoie de Dumnezeu? eu am asistat, spre supararea mea, la o scena care m-a oripilat… sa ma ierti.. dar se pare ca asa tare m-a afectat ca n-am uitat inca! eram de curand botezati si noi in biserica si se tinea o evanghelizare mare. eu aveam copiii mici si nu aveau rabdare sa stea inauntru prea mult, asa ca eram cu ei pe hol sa ies in curte cand am asistat la respingerea unui tanar de la program, pentru ca avea pantalonii pana la genunchi. era vara, cald si venise la biserica la invitatia unui prieten iar omul de ordine de la usa atat a avut de zis: asta nu-i tinuta cu care sa intri in biserica, nu te pot lasa asa inauntru….
    iar bietul baiat baiguia: stiti, m-a invitat un prieten, n-am stiut…. si a facut cale intoarsa. ce zici? a mai intrat el vreodata acolo?

  2. Vlad_Roller Says:

    Sal. Inca n-am inteles si ma mir ce legatura are Biserica cu rolele???:))) e ca si cum ai face o comparatie intre caine si soarece. Daca ai vazut un roler in biserica atunci da am inteles unde bati; dar de unde si pana unde stilul asta radical contra role, de parca cei care merg pe role ar fi indraciti si le-ar trebui o slujba speciala sau ceva de genu…legat de parc de role in curtea bisericii, nu cred ca ar face vreun preot asa ceva dar u scrii de parca sportul pe role ar fi ceva malefic …citez „Ma gandeam (din nou) cum se raporteaza biserica la ei?”

    In concluzie sunt 100% sigur ca BOR incurajeaza sportul si nu vede nimic rau in el.

    ps: cum te-ai simti daca ai merge la munte, imbracat sport, si ai dori sa intri intr-o bisericuta de lemn dar la usa e o baba care iti comenteaza vestimentatia??

  3. cllod Says:

    Vlad_Roller, esti de coma.
    Ai citit de la dreapta spre stanga sau de jos in sus?
    Cum ai putut sa intelegi lucrurile in felul in care le-ai scris?
    Daca era (dar nu este) ceva malefic in articol cu siguranta nu erau Rolerii !!!
    Eu vb de cat de pregatita e biserica sa primeasca (si) rolerii fata a le impune restrictii.
    Si eu merg(eam) pe role🙂

    Ps. daca baba nu mi-ar comenta vestimentatia, m-as simti … batran. 😉

Lasă un răspuns

