La multi ani Dacia!!!

Ieri, Dacia a implinit 40 de ani!

La Multi Ani Dacia!!!

Trecut

Prezent

Viitor (apropiat)

Etichete: ,

14 răspunsuri to “La multi ani Dacia!!!”

  1. addsalu Says:

    Conasule draga,

    In prima poza ne arati un Renault facut la Mioveni. In a doua, asisderea. In a treia, o varianta Photoshop-ata… Intrebarea lu’ unu’ mai carcotas, o samanta de oltean dealtfel, ar fi… unde e Dacia, fratele meu alb?

    Ca io tot Renault vad in fata ochilor… e drept… cu sigla scoasa… si inlocuita cu cea a Dacia… Romanica noastra… 🙂

  2. cllod Says:

    addsalu, ai pierdut esentialul.
    Pai mai fratele meu carcotas, tu te uitasi la masini?
    Masinile sunt fotografiate pe stramosescul pamant Dacia! …

    M-ai castigat cu samanta ta 🙂

  3. cme Says:

    hehe
    o fi fost renault pe hartie, dar tot dacie e odata ce e asamblat la noi 🙂

  4. cllod Says:

    cme, i-ai zis-o!!!

  5. dragos Says:

    Prima nu e Renault, e .. dacia 1100 si e istorie .. apoi a doua e prezentul, si a treia viitorul. De abia astept sa le vad fata la carcotasi ca voi cand o sa apara si suv si coupe, si o sa apara in curand.. in schimb carcotasii ca voi tot or sa scrie or sa scrie .. si or sa scrie .. pentru ei 🙂

    p.s. Apropo va recomand sa urmariti salonul de la Geneva de la jumatatea lui martie 2009, o sa vedeti premiera SUV la Dacia. Pana atunci spor la mancat seminte.

  6. Valentin Cucuveaua Says:

    cacamash eu in dacia voastra ca nu e mashina noastra apoi de cand sa lansat am murit de asteptat bicicleta eu mi-am luat si-am plecat cu ea prin sat Hai noroc eu vam pupat :))

  7. sorin Says:

    Un alt puiut de carcotas…

    Unde e fratele meu Dacia (renault) Duster ?

    P.S. – La multi ani Dacia

  8. cllod Says:

    Dragos, a trecut Martie.
    Valentin, Bicicleta e Tohan?
    Sorin, mai ai de asteptat.

  9. Ion Says:

    dacia in general e o masina destul de normala la preturile care se comercializeaza.Sint citeva lucruri care ii lipsesc ca de exemplu un dizain mai modern, putin mai mult lux si cei mai principal mai multa independenta fata de renault caresi dubleaza masinile la dacia puninidule doar insigna romineasca.

  10. cllod Says:

    Ion, nu ai zis nimic despre scaune….

  11. adyy Says:

    prezentul e cu looooooooooogan „kis fm”

  12. prostul Says:

    sunt prost
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  13. cllod Says:

    Andi, reclama se plateste 🙂
    prostul, si trebuie sa te si lauzi?

  14. Speed Says:

    Daca e prost dc mai intrebi =))

Lasă un răspuns

