Nene Dacos, noi nu suntem oameni de clasa inferioara!

Saptamana trecuta, am calatorit (din nou) cu Dacos-ul, pana la Cluj.

Sentimentul care m-a incercat in Sibiu a fost straniu.

Daca pana acum autocarul Dacos intra in autogara, facea pauza de 10-15 minute (timp in care puteam sa imi cumpar cate ceva de mancat sau de baut, sau sa folosesc toaleta), de ceva vreme autocarul opreste intr-o parcare de langa autogara.

Sentimentul meu a fost ca sunt tratat ca cetatean de mana a doua.

In timp ce alte autocare intrau in autogara, respectandusi clientii, eu a trebuit sa merg pe langa gardul autogarii, sa intru in autogara pe jos pentru a-mi putea cumpara o cafea si nevoit sa cronometrez mereu timpul sa vad daca ma incadrez in pauza.

Nene Dacos, noi nu suntem oameni de clasa inferioara!

Eu te respect platindu-mi biletul si comportandu-ma civilizat.

Eu de ce nu sunt respectat?

Sti vorba aceea, trateaza-ti clientii ca pe huligani si asta vei avea.

P.S. La intoarcere, un sofer se plangea ca un pasager i-a rupt un scaun. UPS!!!

Etichete: , , , ,

3 Răspunsuri to “Nene Dacos, noi nu suntem oameni de clasa inferioara!”

  1. mazemania Says:

    poate daca te informai aflai ca mogulul de Sibiu Carabulea ce detine Atlasib si Transmixt si autogara Sibiu i-a dat afara pe cei de la Dacos din Autogara Sibiu pentru ca aveau preturi mai mici decat el! CITESTE AICI

  2. cllod Says:

    Am intrebat in stanga si in dreapta de ce s-a ajuns aici. Mi s-a raspuns ca li sa cerut prea multi bani. Putin imi pasa de politica lor. (daca articolul cu pricina a fost comandat de Dacos?) Nu ma intereseaza nici una dintre parti. Eu bv. din perspectiva pasagerului. Nu e normal ca sa coboram intr-o parcare mica fara nici o facilitate (toalete, chioscuri, sa nu vb de putina umbra pentru cei ce asteapta autocarul). Au trecut 2 luni de atunci, trebuia sa se gaseasca o alternativa. Nu s-a gasit!!!

  3. Marcel Says:

    Nu uita train in ROMANIA tara tuturor posibilitatilor,si normal ca sa poata obtina licenta de transport pe ruta respectiva trebuie sa declare unde are statiile si la ce ora soseste autocarul si bine inteles ca trebuie sa fie prevazute punctele in care se opreste cu toalete pt calatori.Dar mai este nevoie de foarte mult timp pana sa ajungem sa calatorim si noi ca intr-o tara civilizata.

Lasă un răspuns

