Satan’s meeting

Click aici

Cine se incumeta sa traduca?

Up date

Iata o traducere de Rodica Botan

Etichete: , ,

4 Răspunsuri to “Satan’s meeting”

  1. elena reinerth Says:

    foarte adevarat. chiar am gasit si o traducere pe net.

  2. Alexandra M., Campina Says:

    Materialul este tulburator. M-a facut sa ma gandesc mai bine la prioritatile mele. Din nefericire, Satan castiga teren in viata crestinilor sufocandu-i cu lucruri urgente si cauze bune. Ar trebui sa luam aminte la acest material si sa ne restructuram viata noastra, care si asa este prea scurta. Pace!

  3. rb. Says:

    La-m tradus eu si este pe blogul meu. Nu stiu cum il poti lua dar poate te pricepi la tehnologie mai bine ca mine. Eu te invit sa iei traducerea daca iti place.
    Rodica Botan

  4. dante Says:

    Adevărul despre…

    dante, ti-am sters comentariul.
    Cititorii blogului meu nu citesc absurditati (scrise cu 2860 de cuvinte…)

    Cllod

Lasă un răspuns

