Degeaba e lumina daca e acoperita.

Am fost la „concertul” <E vremea cantarii>.

M-am intors foarte dezamagit, de aceea nu am vrut sa scriu nimic despre asta si chiar si acum voi ocoli chestiunea importanta a evenimentului.

Crestinii au mult mai multe de oferit!

Las la o patre faptul ca am fost (din nou) mintit, afisul era de vina. Bine, bine n-a fost concert, dar sa declari ca bisericile evangelice din valcea sunt doae trei (cele care au organizat manifestrea) , e prea mult. Las si asta la o parte pentru ca nu vreau sa vb./ scriu nici despre asta.

Vazand cati (si ce) oameni au venit la sindicate (locul cu pricina), l-am intrebat pe unul dintre evanghelici de ce nu s-a facut publicitate evenimentului. Mi s-a raspuns ca autoritatile nu le-au dat voie sa lipeasca afise.

Ei, despre asta vreau sa scriu!

Imi pare mie ca, evanghelicii au uitat sa fie „intelepti ca serpii” si sunt tot mai mult fie precum caprele, fie lenesi.

Precum caprele, adica cu neuroni putini.

Pai cum sa asculti de asemenea aberatii chiar daca ele vin de la autoritati? Pai cata vreme exista si astazi afise si bannere electorale eu nu am voie sa pun afise? sau numai afisele de la te miri ce formatii au voie sa stea cu saptamanile pe gardurile si stalpii din municipiu? Sau numai ei au voie sa faca publicitate in cele mai agasante moduri?

Asa s-a intamplat si saptamana trecuta cand, doua fufe disperate strigau dintr-o masina pick-up, cat tineau boxele (si tineau!!!), „veniti la Level Partyyyyy” . Si asta dupa ora 22. Le-a facut cineva ceva? (doar poze). Fenomenul s-a petrecut trei zile la rand.

Si totusi, daca s-ar fi lipit afise, ce puteau face autoritatile? – sa dea o amenda. Si?

In regimul comunist, crestinii isi puneau libertatea si chiar viata in pericol pentru lucruri asemanatoare, dar stiau ca trebuie sa le faca si le faceau cu bucurie. Astazi, inteleg ca crestinii s-au zgarcit si la posibilitatea de a pierde cateva milioane.

Sau, poate crestinii sunt in a doua categorie de oameni- Lenesi

Lenea nu vine pur si simplu. Am recunoaste-o si (poate) am respinge-o. Ea, aduce mai intai un suport pe care sa ne intindem linistiti (in cazul de fata „ascultarea de autoritati”) iar mai apoi nu mai avem nici un interes sa ne ridicam.

Intervine apoi lipsa lucrului facut pana la capat.

Ce interes am eu sa lipesc afise? si ce daca sunt organizator?. Am dat cateva telefoane, ma ocup de invitati , sa mai faca si altii (poate tinerii).

Degeaba e lumina daca e acoperita.

2 Răspunsuri to “Degeaba e lumina daca e acoperita.”

  1. elena reinerth Says:

    asa e. anul trecut am avut si noi o conferinta de tineret. nu am avut probleme sa lipim afise pe locurile publice, dar veneau dupa noi si le rupeau imediat. asa ca am impartit 1000 de pliante pe stada. si am facut reclama pe satelit. la scoli nu ne-au lasat sa lipim ca ziceau ca nu au voie. cica e prozelitism. conferinta (tinuta de Sorin Sandulache) a fost pt tineri si despre sexualitate premaritala. dar, e prozelitism, nu? luna trecuta am avut iar o manifestare mare si au lipit iar afise peste tot. se pare ca la noi asta nu e o problema. cert e ca nu e ilegal si autoritatile nu au dreptul sa interzica asa ceva.

  2. bogdan Says:

    nu stiu daca exista vreo lege care sa interzica asta(sa lipesti afise,anunturi………pe stalpi sau locuri publice)poate doar in locuri special amenajate unde anumite partide sau firme au platit pt asta sau pe magazine unde nu te lasa patronii,sau poate daca ajungi la o intelegere cu el………..
    iar in legatura cu afisele pt concertul care a fost,nu stiu cata „propaganda” s-a facut in legatura cu asta dar eu am vazut un afis lipit la complexul din nord sub scarile care duc la etajul complexului,asta fiind ieri 6.08.2008.

Lasă un răspuns

