Sfaturile unui diavol batran catre unul mai tanar

Astazi mi-am cumparat o „carte pemtru lenesi”, <carte audio>.

Mai exact, 2 cd-uri de la Humanitas.
Sfaturile unui diavol batran catre unul mai tanar.

Stiu, stiu, o sa imi spuneti ca nu e o carte pentru lenesi ci e o carte pentru a fi „lecturata” in timp ce conduci masina.
Ma intreb cat de izolata fonic trebuie sa fie masina aia ca sa auzi clar cd-ul?

Oricum, este in lectura lui Mircea Diaconu, nu sunt foarte incantat.

Da fapt, am vrut sa cumpar (si) cartea dar cartea nu mai era😦 , mi-a spus doamna de la librarie ca mai sunt doar 14 carti la bucuresti si ea nu o sa mai primeasca. (?!)

Chiar acum am facut comanda de carte pe site-ul lor.

Cand o sa am timp, o sa pun cateva „sfaturi” de pe cd, pe blog.

E legal?

5 Răspunsuri to “Sfaturile unui diavol batran catre unul mai tanar”

  1. teologeanu Says:

    m-ai uimit cu formularea:
    „cat de antifonata fonic trebuie sa fie masina aia ca sa auzi clar cd-ul?”

  2. cllod Says:

    E mai bine?

  3. teologeanu Says:

    Mult mai bine! Parerea mea😉

  4. elena reinerth Says:

    uite ceva la subiect
    http://www.radupg.com/videos/dracul-m-a-facut-nu-i-vina-mea/🙂

  5. cllod Says:

    Multumesc Elena, uitasem de Caragiu, e bun!!!

Lasă un răspuns

