Ce pasta de dinti folosesti?

Intrebarea de saptamana trecuta a fost: Ce telefon mobil ai?

Iata raspunsurile:

Nokia 725i

Nokia 85

Digi

Samsung e250

sony erickson T610

Motorola..

Nokia N70

Siemens A31

Nokia 2630

Motorola

Intrebarea de saptamana asta este:

Ce pasta de dinti folosesti ?


6 Răspunsuri to “Ce pasta de dinti folosesti?”

  1. cllod Says:

    – Fluoreide

  2. lidia Says:

    Blend-a-med,Colgate,Super Dent, Extra Whitening,Oral-b,Friscodent,Sensodyne,Diadent :)))))) si sa vezi si ce dinti avem!:)))))

  3. cllod Says:

    @lidia, sa inteleg ca azi dimineata (si mereu) tu faci un „cocktail” de pasta de dinti? sau astea sunt pastele de dinti pe care le cunosti? vreau sa vad ce dinti ai dar mai interesat sunt de CATI ai? – sa folosesti 8 paste…

  4. lidia Says:

    in baie am pastele astea de dinti si eu imi aleg de fiecare data cand ma spal pe dinti:))))))))si cred k m-am spalat cu toate dar nu toate deodata ,dinti n-am decat unu lipsa:))))))))

  5. denisa Says:

    doar COLGATE:)

  6. anca Says:

    in general blend a med

Lasă un răspuns

