Indienii la Valcea

De ceva vreme, acest grup de „indieni” vine la Valcea si isi promoveaza cele 2 cd-uri .

De ce nu invata nimeni nimic de la ei?

11 Răspunsuri to “Indienii la Valcea”

  1. joju Says:

    ce ar fi de invatat de fapt de la ei?
    sa cantam si noi la fel ? =))
    Eu ii suspectez ca sunt si romani printre ei
    in Raza a fost un tip roman care apoi a plecat si si-a facut trupa
    s-ar putea sa fie chiar cel din poza

  2. surdoiu emilia Says:

    parerea mea sunt niste oameni extraordinari de la care zic eu avem ce invata si sigur avem . din punctul meu de vedere muzica lor este una spciala pe carte eu o ascult cu mare plascere si mi-as dori din tot sufletul sa pot vb cu ei . eu cred ca din cultura lor avem multe de invatat iar faptul ca au venit aici la noi sa cante vor sa ne impartaseasca ceva . in orice caz ii ador sunt cei mai tari si as vrea sa stiu cand o sa mai vina in RM. VALCEA

  3. cllod Says:

    joju,surdoiu emilia; cred ca am putea si noi sa promovam crestinismul intr-un mod mai actual.

  4. surdoui emilia Says:

    mda cum am mai spus si in comentariul anerior cred ca sunt extraordinari .Si haideti oameni buni sa nu-i mai judecam dupa felul cum arata sau mai stiu eu ce porcarie luati muzica ca atare iar in leg cu crestinismul ………..hmmmmmmmmmmmmm nu stiu ce sa zaic cine este crestin se stie si singur si eu cred ca credinta o ai in suflet nu trebuie promovata nu are nici o legatura. :)))))))))

  5. cllod Says:

    surdoui emilia;
    Ma bucur ca ii asculti cu placere.
    Daca te referi la cum sunt imbracati, e doar de spectacol (normal), i-am intalnit si in bucuresti.
    In suflet ai bucurie sau amaraciune, credinta e in tot ce faci si in ce nu faci.

  6. SURDOIU EMILIA Says:

    aspectul fizic este una iar cel sufletesc este cu totul altceva cred ca sti prea bine asta .Si DA ii ascult cu mare placere si nu cred ca sunt singura iar ceea ce nu inteleg eu este CE LEGATURA ARE CREDINTA AICI? Si cum spuneam CREDINTA o ai in suflet si hai sa nu ne mai afirmam ca stim prea multe despre asta SUNTEM MULT PRE MICI!!!

  7. cllod Says:

    Ai dreptate, „suntem mult prea mici” de aceea nu putem ignora ADEVARUL revelat.

  8. SURDOIU EMILIA Says:

    PAI VEZI CA PANA LA URMA NE INTELEGEM CLLOD?:p

  9. cllod Says:

    SURDOIU EMILIA, Mai multe si frumoase sunt lucrurile in care ne intelegem decat lucrurile in care nu ne intelegem nu?

  10. SURDOIU EMILIA Says:

    asa este in sfarsit suntem de acord

  11. SURDOIU EMILIA Says:

    cllod nu0mi vine sa cred ca nu mai spui nimic TU?????

Lasă un răspuns

