Astazi, voi fi la VTV

Astazi, sunt din nou invitatul lui Alex Stan in emisiunea “Pretul Vietii” la VTV.

M-a sunat ieri si mi-a zis ca are foarte multe reactii (pozitive 🙂 ) de la emisiunea de vinerea trecuta.

Daca prindeti VTV – ul, puteti urmari emisiunea (aprox. 75 de minute) astazi (vineri25 iul) de la ora 21.30.

9 Răspunsuri to “Astazi, voi fi la VTV”

  1. bogdan Says:

    foarte bine,asta asteptam,diseara ma voi uita de la inceput negresit.ce subiect se va dezbate??

  2. elena reinerth Says:

    Domnul sa fie cu tine, frate.
    eu nu am in grila, dar poate obtii o inregistrare si o pui pe blog. 🙂

  3. cllod Says:

    @ bogdan, ti-am spus ca o sa te anunt. Subiectele de discutie vor fi, pacatul si cele 10 porunci.
    @Elana Rrinerth, Multumesc pentru cuvintele frumoase.
    Cei de la VTV, vor pune (probabil) emisiunea pe Youtube.
    Asa cum au facut si cu emisiunea trecuta.
    (https://cllodvl.wordpress.com/2008/07/22/pretul-succesului-la-vtv/)
    Pe blogul meu, am sa va pun linkurile pt. cei ce vor vrea sa o urmareasca.
    Dezavantajul este ca o vezi in parti de aproximativ 10 min (politica youtube), si o vezi la 3, 4, zile de la difuzare.
    Avantajul, daca chiar vrei sa vezi emisiunea, (oriunde esti in lume) o poti vedea.

  4. ofelia Says:

    O sa fim cu ochii pe tine 😀 poate se mai pocaiesc si valcenii nostri ;)) (atentie la scaun sa nu mai scartaie 😀 )

  5. Darius Says:

    Cam multe reclame . Au intarziat!

  6. bogdan Says:

    asa e darius,ai dreptate………………..si pe deasupra eu am mai si adormit nu am reusit sa o vad pana la sfarsit,dar astept sa fie pusa pe youtube sa o vad toata…………..astept sa o postezi pe blog claudiu sa o urmaresc si eu.

  7. cllod Says:

    Pai, bine mai Bogdane, sa adormi?….

  8. bogdan Says:

    da………..my fault……… 😀 …………..dar data viitoare cand vei mai fi invitat sigur nu voi mai adormi………….apropo,se mai preconizeaza vreo inatlnire??!!

  9. ftd, chicago Says:

    hi , pot sa vad si eu fracmente din emisiunile tale …

Lasă un răspuns

